اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مقاومت فلسطین، مواضع رژیم صهیونیستی را با بیش از 20 راکت هدف قرار داد

مقاومت فلسطین در پاسخ به شهادت عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی، مواضع رژیم صهیونیستی را در شهرک‌های اطراف نوار غزه با بیش از 20 راکت هدف قرار داد.

مقاومت فلسطین، مواضع رژیم صهیونیستی را با بیش از 20 راکت هدف قرار داد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های فلسطینی، بعدازظهر امروز (سه‌شنبه)، از فعال شدن آژیرهای خطر در اراضی اشغالی فلسطین به دنبال حمله راکتی گروه‌های مقاومت خبر دادند.

پایگاه خبری «شهاب» به نقل از خبرنگار خود گزارش داد که بیش از ۲۰ راکت به سمت مواضع رژیم صهیونیستی در اطراف نوار غزه شلیک شده است. رادیو ارتش رژیم صهیونیستی «گلگلتز» نیز لحظاتی بعد این گزارش را تایید کرد.

رسانه‌های صهیونیستی می‌گویند که دست‌کم یک موشک به شهرک «سدیروت» اصابت کرده و اخباری درباره جراحت شهرک‌نشینان گزارش شده است.

کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر داد که یک خانه در سدیروت به طور کامل در پی این حمله ویران شده است. همزمان با این گزارش برخی دیگر از منابع گزارش دادند که سه خانه در سدیروت ویران شده که یکی از آن‌ها در حال ساخت بوده است.

براساس گزارش کانال ۱۴، یک شهرک‌نشین صهیونیست در سدیروت مجروح شده که وضعیت وی خطرناک گزارش شده است.

مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که این حمله در پاسخ اولیه به شهادت «خضر عدنان» عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین انجام شده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای تایید کرد که ۲۲ راکت از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیستی شلیک شده که گنبد آهنین تنها چهار فروند را رهگیری کرده است.

 

 

لحظه فرار شهرک‌نشین‌ها

 

 

 


اصابت مستقیم راکت با یک خانه در شهرک صهیونیستی سدیروت

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول