اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

تهیه 130 هزار بسته معیشتی برای کمک به کارگران

مسئول سازمان بسیج کارگران کشور از کمک به ساخت 980 واحد مسکونی برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد خبر داد و گفت: همچنین 130 هزار بسته معیشتی با کمک کارفرمایان برای کارگران تامین شده است.

تهیه 130 هزار بسته معیشتی برای کمک به کارگران

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس «حمیدرضا اله بداشتی» امروز در  در مراسم گرامی‌داشت مقام شهدای کارگری و هفته کار و کارگر تهران بزرگ و روز جهانی کار و کارگر که در شرکت مگاموتور سایپا برگزار شد، گفت: همان طور که می‌دانید دشمن تمام تلاش خود را در فضای مجازی، فضای فرهنگی و فضای سیاسی به کار گرفت تا کارگران و صنعت ما را از چرخه و مدار تولید خارج کند و کارگران را به جمع معترضان بپیوندد و در رسانه هایشان با دروغ پردازی کردند اما غافل از اینکه کارگران شریف و نجیب ما با وجود مشکلات معیشتی با عهد و پیمانی که با امام را حل داشتند و عهد و میثاقی که با حضرت امام داشتند در ذیل علم ولایت همچتان ثابت قدم هستند. 

مسئول سازمان بسیج کارگری کشور بیان داشت: سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور به عنوان یک سازمان کمک دهنده و پشتیبان کارگران در کنار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تلاش می‌کند تا مشکلات حوزه معیشتی، رفاهی و مشکلات حوزه آموزش و توانمندسازی برداشته شود.

وی از کمک به ساخت  980  واحد مسکونی برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد خبرداد و اظهار داشت:  همچنین ١٣٠ هزار بسته معیشتی با کمک کارفرمایان برای کارگران تامین شده است. 

اله بداشتی اظهار داشت: در جلسات اندیشه ورزی ما شاهدیم که بهترین تصمیمات را می‌سازیم تا وزیر تعاون بتواند بهترین تصمیم را بگیرد، امروز بسیج به عنوان پشتیبان 44 ساله این کارها را انجام می‌دهد و در کنار مردم است و بسیج به عنوان بزرگترین تشکل انقلاب اسلامی با صدای بلند اعلام می‌کند، پشت کارگران زحمت کشی ایستاده  که برای تحقق حقشان و پررنگ شدن سفره هایشان تلاش می‌کند. 

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول