اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی روز معلم را تبریک گفت

محمدمهدی طهرانچی با صدور پیامی، روز معلم را به اساتید و معلمان دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی روز معلم را تبریک گفت

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل ازروابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی یاد و خاطره استاد مطهری را گرامی داشته و روز بزرگداشت معلم را به اساتید و معلمان خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

در متن پیام طهرانچی آمده است:

«دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت معلم  و استاد دانشمند و روحانی برومندی است که پاره تن امام راحل (ره) بود، یاد و خاطره قافله سالار اساتید و  معلمان شهید، فیلسوف فرزانه، مجاهد نستوه، استاد حضرت آیت‌الله شهید مرتضی مطهری را گرامی داشته و روز معلم را به همه اساتید و معلمان خصوصاً خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی که با ازخودگذشتگی جلوه‌های عشق و ایثار را به نمایش می‌گذارند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

امروز بر همگان روشن شده که پی‌ریزی  پایه‌های تمدنی کشور و پیشرفت و توسعه متوازن آن براساس توانمندی های بومی، معطوف به نقش تردیدناپذیر ساختار آموزشی در تمام سطوح است. در دل این ساختار  تربیت نسل ِ آینده‌ساز جوان و در تراز انقلاب اسلامی برای هدایت جامعه و کشور به مسیر نورانی  رشد و تعالی همه‌جانبه و مستمد از  سنت‌های دینی و ملی مردمان این سرزمین، نهفته است. این ساختار بر دوش جامعه آموزشی اعم از معلم و استاد  که  نقش  بنیادین در  اعتلای علم و دانش و  فضلیت و فرهنگ ایفا می کنند، سنگینی می کند. 

اکنون تحولات و حوادثی که در برهه اخیر شاهد آن هستیم، نشان می‌دهد دشمنان در پی میرایی و  متزلزل ساختن  ساختار آموزشی کشور از طریق تلاش مذبوحانه برای تزریق داده های بیگانه است تا روند تمدن‌ساز ساختار آموزشی کشور را متوقف کنند.

 رشد و اعتلای فرهنگ و تسریع فرایند توسعه  منابع شایسته و دلسوز آنسانی و تقویت بنیه  علمی  کشور مرهون  کوشش پیگیرانه و صادقانه معلمان و اساتید  فاضل و گرانقدری است که در مدارس و دانشگاه های ایران اسلامی به تدریس علم نافع و تحکیم مولفه‌های حیات طیبه در همه شئون و ابعاد جامعه اهتمام و جدیت می‌ورزند و شأن و جایگاه ارزشمند  آنها همواره با وقار  و احترام بی مانند توأم بوده است. 

فرصت را مغتنم شمرده و ضمن گرامیداشت هفته معلم، برای همه اساتید و  معلمان سرافراز و حق‌شناس و کوشای کشور، توفیق توأم با صحت، سلامتی و بهروزی از حضرت باری‌تعالی طلب می کنم.»

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول