اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

کم‌کاری بانک مرکزی و سازمان مدیریت در بخش دام و طیور/ تنظیم بازار با جهاد کشاورزی است

معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور تولیدات دامی گفت: حق بخش کشاورزی در حوزه دام و طیور از سوی بانک مرکزی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ادا نشد، ۵۰ درصد تسهیلات در بخش دام و ۵۰ درصد در بخش طیور از سوی بانک کشاورزی پرداخت شده است.

کم‌کاری بانک مرکزی و سازمان مدیریت در بخش دام و طیور/ تنظیم بازار با جهاد کشاورزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، علیرضا دماوندی‌نژاد معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور تولیدات دامی در گردهمایی معاونان بهبود تولیدات دامی سراسر کشور در بابلسر با بیان اینکه نگاه وزارت جهاد کشاورزی در سال جاری مبتنی بر فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار سال است، اظهار کرد: در سال جدید باید بیشتر از سال قبل در بخش دام و طیور توجه داشته باشیم.

وی ادامه داد: برای رهایی از بحران‌ها باید قدرت علم و تحلیل وجود داشته باشد و آمار و ارقام ارائه شده مبتنی بر واقعیت باشد.

دماوندی‌نژاد افزود: معاونان بهبود تولیدات دامی در استان‌ها باید مجهز به آمار و ارقام دقیق باشند و هوشیاری و آگاهی لازم داشته باشند تا به شرایط باثبات و پایدار در تولید برسیم.

معاون تولیدات دامی وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: امنیت سفره مردم را بر عهده داریم و چیزی مهمتر از سفره مردم نیست و باید تلاش شود امنیت سفره مردم ماندگار باشد.

وی خاطرنشان کرد: تنظیم عرضه و تقاضا بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است و علاوه بر عهده دار بودن فرماندهی تولید، تنظیم بازار هم بر عهده وزارت جهاد کشاورزی گذاشته شد، باید با قدرت در این مسیر گام برداریم تا خلایی در تولید و بازار نداشته باشیم.

دماوندی نژاد بیان کرد: حق بخش کشاورزی در حوزه دام و طیور از سوی بانک مرکزی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ادا نشد بلکه ۵۰ درصد تسهیلات در بخش دام و ۵۰ درصد در بخش طیور از سوی بانک کشاورزی پرداخت شد.

پایان پیام/ ۸۶۰۳۵/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول