اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

جزییات ایفای مسؤولیت های اجتماعی اتاق بازرگانی هرمزگان

رییس اتاق بازرگانی بندرعباس گفت: این پارلمان بخش خصوصی تاکنون میلیاردها تومان در زمینه ایفای مسؤولیت های اجتماعی هزینه کرده است.

جزییات ایفای مسؤولیت های اجتماعی اتاق بازرگانی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد رضا صفا رییس اتاق بازرگانی بندرعباس در نشست فعالان اقتصادی هرمزگان با علی آقا محمدی مشاور اقتصادی دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: یکی از کارکردهای ویژه اتاق بازرگانی بندرعباس در سال های اخیر ایفای پاره ای از مسؤولیت های اجتماعی است به نحوی که بتوانیم باری از دوش مردم در بحران ها برداریم.

وی با بیان این که در جریان سیل شرق هرمزگان، 5 هزار تخته پتو و 2 هزار بسته آب معدنی به این منطقه اعزام کردیم، عنوان داشت: در جریان بیماری کرونا نیز تأمین تجهیزات و ملزومات بیمارستانی مورد نیاز کادر درمان و بیماران کرونایی در دستور کار قرار گرفت و 34 میلیارد تومان دستگاه ونتیلاتور و دیگر وسایل بیمارستانی تأمین شد.

صفا با بیان این که هم اکنون اتاق بازرگانی در حال احداث، تکمیل و توسعه 13 مدرسه در استان است و بیش از 30 میلیارد تومان در این زمینه هزینه خواهد کرد، افزود: در جریان زلزله سایه خوش در غرب استان نیز 20 کانکس به همراه چندین محموله بزرگ مواد غدایی به منطقه ارسال کردیم و نیز خسارت فعالان اقتصادی آبزی پروری در سایت سایه خوش را نیز با 5 میلیارد تومان مورد حمایت قرار دادیم.

صفا به تکمیل داروخانه شبانه روزی دانشگاه علوم پزشکی به میزان 2 میلیارد تومان نیز اشاره و گفت: در طول این مدت 5 میلیارد تومان نیز به منظور تأمین مایحتاج و ... به بهزیستی هرمزگان کمک کردیم.

صفا در تشریح وضعیت اقتصادی استان نیز خاطر نشان کرد: استان هرمزگان با سابقه دیرپای خود در عرصه های اقتصادی یکی از محوری ترین و پرتوان ترین استان اقتصادی کشور است که دارای پتانسیل های محیطی، زیر ساختی مهم و محرک اقتصاد کشور در مقیاس ملی است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول