اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

خانه خلاق سفال و صنایع دستی همدان راه‌اندازی شود

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان بر لزوم تسریع در راه‌اندازی اولینخانه خلاق سفال و صنایع دستی همدان تاکید کرد.

خانه خلاق سفال و صنایع دستی همدان راه‌اندازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، صبح امروز معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری به همراه معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، رئیس میراث فرهنگی شهرستان، دبیر و کارشناس اقتصاد دانش‌بنیان پارک علم و فن آوری از ساختمان تاریخی محل راه‌اندازی خانه خلاق سفال و صنایع دستی همدان بازدید کرد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان در این بازدید اظهار کرد: خانه خلاق سفال و صنایع دستی همدان از مصوبات سفر هیات دولت و دارای اعتبار است که باید هر چه سریعتر تکمیل و راه اندازی شود.

اسدالله ربانی‌مهر با بیان اینکه راه‌اندازی خلاق خلاق در شهرها با هدف توسعه و معرفی بیشتر صنایع دستی انجام می‌گیرد گفت: اداره میراث فرهنگی و پارک علم و فناوری در را‌ه‌اندازی این خانه به عنوان طرح و اقدام ارزشمند و ماندگار تلاش کنند تا اعتبار مصوب این طرح جذب شود 

وی افزود: خانه خلاق یک مرکز هنری، گردشگری و اثرگذار است که علاوه بر امر آموزش و اشتعالزایی محلی برای نمایش آثار هنرمندان در حوزه صنایع دستی است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان از پیش‌بینی ایجاد هفت خانه خلاق برای استان خبر داد و تصریح کرد: باید دو خانه خلاق در شهر همدان راه اندازی شود.

وی تاکید کرد: به صورت هفتگی عملکرد دستگاه‌های متولی در راه‌اندازی خانه خلاق را پیگیری می‌کنیم و باید سریعتر بعد از کسب مجوزهای لازم خانه خلاق همدان راه‌اندازی شود.

ربانی‌مهر گفت: خانه خلاق به عنوان یکی از مصوبات سفر هیات دولت دارای ردیف اعتباری در یکی از خانه‌های تاریخی محله جولان راه‌اندازی می‌شود که کمک بزرگی به احیا صنایع دستی و سفال همدان است.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول