اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

یک ورزشکار اصفهانی راهی لیگ جهانی واترپلو شد

تیم ملی واترپلو ایران برای حضور در رقابت‌های لیگ جهانی عازم آلمان شد.

یک ورزشکار اصفهانی راهی لیگ جهانی واترپلو شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رقابت‌های لیگ جهانی واترپلو مردان (۵ الی ۷ می ۲۰۲۳)  ۱۵ الی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ به میزبانی برلین برگزار می‌شود.

مردان واترپلو ایران با کسب مدال تاریخی نقره مسابقات قهرمانی واترپلو آسیا سنگاپور در فروردین ماه سال جاری برای نخستین بار جواز حضور در رقابت‌های لیگ جهانی را کسب کرد؛ از همین رو ملی‌پوشان ایران برای حضور در این مسابقات صبح سه‌شنبه تهران را به مقصد کشور آلمان ترک کردند.

نیما خوشبخت از اصفهان به همراه شایان قاسمی، علیرضا رضائی، حامد ملک خانبانان، امین قویدل، علیرضا مهری، پیمان اسدی، ارشیا الماسی، خشایار قره ضیاالدین، سهیل رستمیان، امیرحسین رهبر، مهدی برزگری و مهدی یزدانخواه ترکیب تیم ملی واترپلو را تشکیل می‌دهند.

این رقابت‌ها با حضور ۸ تیم در دو گروه A و B پیگیری می‌شود که تیم ملی واترپلو ایران در گروه اول این مسابقات با رومانی، نیوزلند و قزاقستان همگروه است و واترپلوئیست‌های ایران در اولین دیدار خود در این مسابقات روز جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (۵ می ۲۰۲۳) به مصاف حریف خود رومانی می‌روند.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول