اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

23 اردیبهشت آغاز امتحانات دانش‌آموزان خوزستانی

رییس اداره سنجش و ارزیابی تحصیلی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: امتحانات مقاطع تحصیلی از 23 اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود.

23 اردیبهشت آغاز امتحانات دانش‌آموزان خوزستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، روزبه باقرپور رییس اداره سنجش و ارزیابی تحصیلی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: آزمون‌های پایان سال تحصیلی از پایه اول تا پنجم ابتدایی، طبق دستور عمل وزارتخانه توصیفی است و مدارس نیز تا پایان اردیبهشت‌ماه دایر هستند.

وی در ادامه بیان کرد: این آزمون‌های پایه اول تا پنجم ابتدایی توصیفی عملکردی هستند و بر اساس پوشه کار دانش‌آموز خواهند بود.

رییس اداره سنجش و ارزیابی تحصیلی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان عنوان کرد: آزمون‌های پایه ششم به صورت هماهنگ منطقه‌ای برگزار می‌شوند یعنی هر ناحیه و منطقه برای خود سوال طرح می‌کند و برنامه امتحانی نیز منطقه‌ای خواهد بود.

باقرپور با اشاره به این نکته که زمان آغاز همه امتحانات از 23 اردیبهشت‌ماه جاری است، اضافه کرد: پایه‌های هفتم، هشتم، دهم و یازدهم امتحانات داخلی دارند که زمان شروع آنها نیز 23 اردیبهشت است.

وی خاطرنشان کرد: امتحانات پایه نهم نیز هماهنگ استانی برگزار خواهد شد که از 23 اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و تا ۱۳ خردادماه ادامه دارد.

رییس اداره سنجش و ارزیابی تحصیلی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان درباره برگزاری امتحانات پایه دوازدهم نیز گفت: امتحانات نهایی از 31 اردیبهشت‌ماه شروع می‌شوند و تا 25 خردادماه به پایان خواهند رسید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول