اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

تشکیل ۶۶ پرونده سرقت از تجهیزات ایمنی جاده‌های خراسان‌شمالی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌شمالی گفت: ۶۶ پرونده سرقت از تجهیزات ایمنی جاده‌های استان طی سال گذشته تشکیل و منجر به ثبت شکواییه شد.

تشکیل ۶۶ پرونده سرقت از تجهیزات ایمنی جاده‌های خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمد مشتری، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌شمالی در گفت‌وگو‌ با رسانه‌ها با اعلام تشکیل ۶۶ پرونده سرقت از تجهیزات ایمنی جاده‌های استان، اظهارکرد: در سال گذشته ۶۶ مورد سرقت از تجهیزات ایمنی جاده‌های استان شامل تابلو علائم، چراغ چشمک زن، صفحه و پایه گاردریل، کابل و ترانس برق به اداره حقوقی این اداره کل گزارش شد.

وی گفت: از این تعداد سرقت، ۴۱ مورد منجر به شناسایی متهم و محکومیت به حبس و رد مال با پیگیری و طرح دعوا توسط اداره حقوقی شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌شمالی افزود: تجهیزات ایمنی در حفظ سلامت کاربران جاده‌ای تاثیر بسیار بالایی دارد و بسیاری از پرونده‌های حوادث رانندگی و تصادفات فوتی و جرحی ناشی از کمبود تابلو علائم سرقتی است.

مشتری ادامه داد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده سرقت تجهیزات عمومی و ایمنی موجود در جاده‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند و گزارش سرقت را به این اداره کل ارائه دهند تا با متخلفان برخورد قانونی شود.

پایان پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول