اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

پلیس، حامی و پشتیبان «کارگران» است

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: امروز پلیس خود را حامی و پشتیبان کارگران می‌داند و با تأمین امنیت و آرامش آنان، فضای امنی را برای کارگران فراهم می‌کند.

پلیس، حامی و پشتیبان «کارگران» است

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین رحیمی با تبریک روز جهانی کارگر و با اشاره به اینکه امروز کارگران در رونق و شکوفایی اقتصادی سهم بسزایی دارند، اظهار داشت: در اسلام به مساله کار و کارگر بسیار تاکید و توجه شده است و کارگران در دین مبین اسلام از شأن و جایگاه و منزلت بالایی برخوردار هستند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه چرخ های اقتصاد هر کشوری را کارگران به چرخش در می آورند و کارگران در اقتصاد و شکوفایی آن نقش بی بدیلی دارند، عنوان کرد: کارگران مهم‌ترین عناصر پیشرفت هر کشوری محسوب می‌شوند که کار و تلاش و همت آنان ستودنی و با ارزش است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه ماموریت اصلی پلیس امنیت اقتصادی برخورد و مقابله جدی با مفاسد و جرایم اقتصادی است، گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری کشور ما نیازمند شکوفایی و خودکفایی در زمینه های مختلف اقتصادی است و باید تلاش کنیم که در این زمینه همه سهم و قدر خود را ایفا کنیم.

سردار رحیمی افزود: پلیس امنیت اقتصادی با مقابله جدی با مجرمان و مفسدان اقتصادی، قاچاقچیان، زمین خواران و ... اجازه نخواهد داد که این مجرمان با اقدامات مجرمانه خود زحمات و تلاش‌های کارگران را نقش بر آب کنند.

وی افزود: امروز پلیس خود را حامی و پشتیبان کارگران عزیز می داند و با همه توان از آنان حمایت و جانبداری خواهد کرد و با تامین امنیت و آرامش آنان فضای امنی را برای کارگران عزیز فراهم خواهد کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول