اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

بهسازی آسفالت و ایزوگام 500 مدرسه استان تهران

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران از بهسازی روکش آسفالت محوطه و ایزوگام بام 500 مدرسه در شهرتهران و شهرستان‌های استان تهران با اعتباری بالغ بر 142 میلیارد تومان خبر داد.

بهسازی آسفالت و ایزوگام 500 مدرسه استان تهران

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، عباس زارع مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران در خصوص توجه ویژه به بهسازی آسفالت محوطه مدارس در تهران، اظهار کرد: با همت دولت و مجلس، اعتبارات قابل توجهی از محل قیر رایگان در اختیار نوسازی مدارس قرار گرفت تا بتوانیم بسیاری از مشکلات مربوط به محوطه و ایزوگام مدارس را برطرف کنیم.

وی افزود: دولت با همکاری نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و پیگیری‌های مستمر ستاد سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور این امکان را به وجود آوردند تا بتوانیم مشکلات آسفالت و ایزوگام بسیاری از مدارس که سال‌ها با مشکلاتی همراه شده بود، مرتفع کنیم.

زارع با بیان اینکه در دو مرحله و اعتباری بالغ بر 142 میلیارد تومان برای بهسازی آسفالت محوطه و ایزوگام بام مدارس در اختیار نوسازی مدارس استان تهران قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: در مرحله نخست تخصیص اعتبارات و برگزاری مناقصه عمومی، آسفالت محوطه قریب به 300 مدرسه در قالب 400 هزار متر مربع در شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران بهسازی می‌شوند.

وی ادامه داد: کار بهسازی آسفالت محوطه این 300 مدرسه هم‌زمان با شروع سال 1402 و به صورت شبانه‌روزی حتی در تعطیلات در حال انجام است و تیم‌های مربوط به آسفالت در مناطق مختلف آموزش و پرورش مستقر و مطابق اولویت‌بندی در حال روکش آسفالت محوطه مدارس نیازمند بهسازی، هستند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران به دومین مرحله تخصیص اعتبار و مناقصه عمومی مربوط به بهسازی آسفالت محوطه مدارس اشاره کرد و گفت: در مرحله دوم اعتباری بالغ بر 62 میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که 24 میلیارد تومان آن مربوط به ایزوگام مدارس و 38 میلیارد تومان آن مربوط به بهسازی روکش آسفالت محوطه مدارس است.

زارع تصریح کرد: مطابق برنامه‌ریزی انجام شده، پیش‌بینی می‌کنیم حدود 200 مدرسه در شهرتهران و شهرستان‌های استان تهران در مرحله دوم این طرح مورد بهسازی ایزوگام و آسفالت محوطه قرار گیرند.

وی عنوان کرد: تلاش مجموعه نوسازی مدارس در استان تهران ایجاد شرایط مناسب تحصیل برای دانش‌آموزان است و در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول