اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  مسئولیت های اجتماعی

تمرکز بر «اقتصاد دریا محور و امنیت غدایی» اولویت‌های بنیاد برکت است

مدیرعامل بنیاد برکت گفت: امسال یکی از اصلی ترین اولویت‌های ما تمرکز بر اقتصاد دریا محور و امنیت غذایی است.

تمرکز بر «اقتصاد دریا محور و امنیت غدایی» اولویت‌های بنیاد برکت است

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، محمد ترکمانه،مدیرعامل بنیاد برکت گفت: ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه  درگاه‌های اینترنتی فراهم شده است و ما از این ظرفیت‌ها می‌توانیم در حوزه اشتغال و قرض‌الحسنه با ایجاد مدل تامین مالی جدید استفاده کنیم.

وی افزود: امسال بر دو موضوع اقتصاد دریا محور و امنیت غدایی تمرکز کرده ایم و حدود ۱۰ تا ۱۵ هزار میلیارد تومان در این بخش سرمایه گذاری کرده ایم.

مدیرعامل بنیاد برکت ادامه داد: زنجیره آبی، اقتصاد دریایی ، آبزیان و شیلات زنجیره سبز کشاورزی و استفاده از دانش روز و افزایش متراژ گلخانه را امسال به صورت ویژه پیگیری خواهیم کرد؛ چراکه این اقدامات به صورت خرد قابل توسعه است.

ترکمانه گفت: تا پایان امسال امیدوار هستیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم و باید از فناوری های روز دنیا استفاده کنیم چرا که این اقدامات از جمله پروژه های است که در آن سود آوری وجود دارد و امسال در این بخش برنامه های خوبی را تعریف کرده ایم.

مدیرعامل بنیاد برکت گفت: سرمایه گذاری خوبی و مشترکی هم بین شرکت‌های سرمایه گذاری و شرکت‌های هوش مصنوعی که مسئله را حل کند ایجاد شده که از طریق آن بتوانیم در این حوزه برنامه ریزی لازم را انجام دهیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول