اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

59 دارایی مازاد و طرح نیمه تمام در زنجان برای مولدسازی دارایی‌های راکد دولتی پیشنهاد شد

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: تاکنون ۵۹ دارایی مازاد و طرح نیمه تمام برای هیات عالی مولدسازی دراستان زنجان پیشنهاد شده است.

59 دارایی مازاد و طرح نیمه تمام در زنجان برای مولدسازی دارایی‌های راکد دولتی پیشنهاد شد

محمدرضا نادری مدیرکل امور اقتصادی و دارای استان زنجان در گفت‌و‌گو با فارس، با بیان اینکه در بحث مولد‌سازی دارایی‌ها و اموال غیرمنقول مشمول آیین نامه، ما در این راستا در دو بخش اقداماتی را انجام می‌دهیم، اظهار داشت: بخش نخست مربوط به اموال مازاد دستگاه‌های مشمول و بخش دوم مربوط به طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌های مشمول است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارای استان زنجان با اشاره به اموال مازاد دستگاه‌های‌ مشمول گفت: این موضوع در قالب فروش، اجاره، تهاتر، مشارکت، معاوضه، بهره‌برداری و اقدامات مشابه این چنینی به منظور ایجاد ارزش افزوده اقتصادی با طرفیت بخش خصوصی هدف گذاری شده است که در این راستا برنامه‌های تنظیم و اقداماتی را آغاز کرده‌ایم.

وی در رابطه با مولد سازی مربوط به طرح‌های نیمه تمام دستگا‌ه‌های مشمول افزود: در این رابطه هم که با هدف تکمیل و بهره برداری، مشارکت و حضور بخش عمومی و خصوصی و یا به صورت فروش اقداماتی را در این راستا مد نظر داریم که منجر به ارزش افزوده اقتصادی  برای طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام خواهد شد.

نادری اضافه کرد: ممکن  است در این بین به این نتیجه دست یابیم که برخی از این طرح‌ها و هدف ایجاد آن محقق نشده و فاقد توجیح است که در این صورت نسبت به حذف طرح اقدم خواهد شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارای استان زنجان ادامه داد: به طور کلی از مردم و فعالان بخش عمرانی، فنی و اقتصادی درخواست داریم که در این زمینه حضور فعالی داشته و برای فعال سازی و مشارکت  به دولت کمک کنند.

وی افزود: بسیاری از دستگاه‌های مشمول، طرح‌های نیمه تمامی دارند که سال‌ها است بلاتکلیف مانده که مطالبه عمومی است و از یک سو هم منابع و بیت المال به هدر می‌رود، بنابراین خواسته خود دولت و مردم است که این طرح‌ها از بلاتکلیفی خارج شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارای استان زنجان در پایان خاطر نشان کرد: در عین حال همین دستگاه‌ها اموال و دارایی‌های بار ارزشی دارند که سال‌ها بلاتکلیف مانده و امیدواریم با یک برنامه منسجم و همراهی مسوولان همه آنها را به سمت ارزش افزوده و مولد سازی دارایی‌ها و اموال غیر منقول پیش ببریم تا این هدف را که در دولت برای نخستین بار با این حجم و با این هدف گذاری مطلوب انجام شده به یک نتیجه مطلوب برسیم.

وی در پایان گفت: تاکنون ۵۹ دارایی مازاد و طرح نیمه تمام برای هیات عالی مولد سازی در زنجان پیشنهاد شده است.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول