اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

مدافعان حرم از دیدن چنین چهر‌ه‌ای تعجب کردند!

جواد جعفری مدافع افغانستانی حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام می‌گوید: بچه‌های مدافع حرم یک شب مراسم دعای کمیل داشتند. من تا وارد مجلس شدم همه تعجب کردند و حسابی تحویلم گرفتند. آن‌ها مرا اشتباهی گرفته بودند!

مدافعان حرم از دیدن چنین چهر‌ه‌ای تعجب کردند!

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، «جواد جعفری» اهل افغانستان بود که برای مبارزه با تروریست‌های تکفیری به مدافعان حرم پیوست. جواد ۴ فرزند دارد و وقتی تصمیم می‌گیرد به سوریه برود به خانواده‌اش چیزی نمی‌گوید تا نگرانشان نکند. اما وقتی می‌رسد آنجا تماس می‌گیرد و از موقعیت خود با خبرشان می‌کند. این مجاهد لشکر فاطمیون خاطره جالبی از حضورش در سوریه را اینطور روایت می‌کند:

چهره من به خاطر جثه و رنگ موهایم شبیه روس‌هاست. اتفاقاً بچه‌های مدافع حرم یک شب مراسم دعای کمیل داشتند. من تا وارد مجلس شدم همه تعجب کردند و گمان کردند من از سربازان روسیه هستم. حسابی تحویلم گرفتند و با خودشان می‌گفتند چقدر جالب که یک سرباز روس هم شیعه است و به محفل ما آمده! وقتی من خودم را معرفی کردم، همه خندیدند و خاطره جالب آن شب ماندگار شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول