اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

استانداری فارس جوابیه داد/ فرایند انتخاب معاون جدید سیاسی امنیتی استانداری فارس همچنان در حال انجام است

صندلی معاونت سیاسی امنیتی استانداری فارس همچنان خالی است و تلاش برای انتخاب فرد جایگزین ادامه دارد.

استانداری فارس جوابیه داد/ فرایند انتخاب معاون جدید سیاسی  امنیتی استانداری فارس همچنان در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی، کلیدی‌ترین معاونت هر استانداری است که نقشی محوری در تحرک‌بخشی به کلیه بخش‌های اجرایی و اداری استان برعهده دارد و سرنوشت یک استان به دست مدیر این بخش رقم خواهد خورد و بسیار اهمیت دارد که چه شخصی با چه شاخص‌هایی کلیددار این معاونت مهم خواهد بود.

اما در استانداری فارس، خالی ماندن این صندلی همچنان چشم ها را منتظر انتشار خبر یک انتصاب جدید خیره نگه داشته است و پس از گذشت بیش از دو ماه، بلاتکلیفی این معاونت  استانداری هنوز هم ادامه دارد.

خبرگزاری فارس بنا بر رسالت مطالبه گری بر اساس منافع همه جانبه مردم، در چند گزارش تبعات خالی ماندن این صندلی مهم را دلسوزانه به مسؤولان استان فارس گوشزد کرد.

پس از گذشت چند روز از انتشار این دو گزارش، استانداری فارس در جوابیه ای وضعیت این معاونت مهم در حوزه سیاسی امنیتی استان پهناور فارس را به شرح زیر تشریح نموده است.

باسمه تعالی

پیرو انتشار مطلبی با عنوان «فرجام استعفای پیامکی و نامه استعفای معاون سیاسی استاندار چه می شود؟ بلاتکلیفی دو ماهه مهمترین معاونت استان فارس» در خبرگزاری فارس در تاریخ 5/2/1402 به اطلاع می رساند:

حوزه معاونت سیاسی یکی از حوزه های اثرگذار در استانداری فارس بوده که با مدیریت انجام شده شاهد موفقترین عملکرد مأموریتی آن تحت نظارت مدیریت ارشد استان و دستگاههای مرتبط به خصوص اعضای شورای تأمین بوده ایم. البته شخص جناب آقای محبی پور به دلایل شخصی که در نامه استعفای خود ذکر نموده بودند؛ از مدتی قبل علاقه مند به حضور در عرصه خدمتی دیگری بودند اما مدیریت ارشد استان فارس تمایل داشت تا از حضور ایشان همچنان بهره مند گردد.

پس از استعفای کتبی ایشان در تاریخ 25 فروردین 1402 که خبرگزاری فارس نیز آن را منتشر نموده و صدور نامه اتمام مأموریت ایشان از سوی استانداری فارس؛ فرایند انتخاب معاون سیاسی و امنیتی جدید استانداری فارس در حال انجام است و با توجه به اهمیت بالای این حوزه، با حساسیت و دقت این انتخاب صورت خواهد گرفت.

هرچند استان فارس به سبب ویژگی های خاص تاریخی، سیاسی و مبارزاتی دارای نیروهای توانمند، انقلابی و ارزشی بسیاری در حوزه های مختلف است که طبیعتاً به کارگیری تمام این نیروها و عمل به توصیه تمام گروههای سیاسی ممکن نیست؛ اما در انتصاب نیروها اصل سلامت اداری و مالی، انقلابی گری و پایبندی به ارزشها و داشتن تعهد و تخصص ملاک بوده و تلاش شده است حتی المقدور از مدیران جوان و انقلابی استفاده شود .

البته هیچ یک از مأموریت های این معاونت متوقف نشده و مسئولیت کار بر عهده اداره کل سیاسی و سایر ادارات کل موضوعی _ تخصصی آن حوزه و زیر نظر استاندار محترم می باشد و طبیعتاً اجرای این مأموریتها قائل به شخص نمی باشد.

به گزارش فارس، پیگیری موضوعات و مطالبات حیاتی مردم یکی از مهمترین رسالت های رسانه است که بدون شک خبرگزاری فارس نیز در نهایت دلسوزی و رعایت جوانب امر، این رسالت را تا رسیدن به نتیجه مطلوب به نفع مردم در دستور کار خود دارد.

حال باید دید تدبیر استاندار فارس در این مورد مهم به چه گزینه ای ختم می شود و سکان دار این صندلی خالی در سال منتهی به دو انتخابات مهم کیست.

پایان پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول