اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

افتخارآفرینی کشتی گیران تایبادی در مسابقات بین المللی ترکیه

رئیس هیئت کشتی تایباد گفت: ۲ ملی پوش نوجوان تایبادی موفق به کسب مدال برنز مسابقات بین المللی کشتی نوجوانان ترکیه شدند. 

افتخارآفرینی کشتی گیران تایبادی در مسابقات بین المللی ترکیه

رجب سالاری در گفت و گو با خبرگزاری فارس در تایباد اظهار کرد: امیرمحمد نوازی و مرصاد شاکری، ۲ کشتی گیر تایبادی، که در تیم ملی کشورمان حضور دارند، موفق به کسب مدال برنز مسابقات بین المللی کشتی نوجوانان ترکیه شدند. 

رئیس هیئت کشتی تایباد افزود: این ملی پوشان نوجوان در بخش کشتی آزاد این رقابت های بین المللی شرکت داشتند و توانستند افتخارآفرینی کنند. 

وی ادامه داد: امیرمحمد نوازی در وزن ۵۱ کیلوگرم در دور اول با پیروزی مقابل حریف ترکیه ای و در دور دوم با مغلوب شدن مقابل کشتی گیر قزاقستانی به گروه بازنده ها رفت. او در این گروه با غلبه بر حریف اتریشی راهی دیدار رده بندی شد و در این دیدار مقابل حریف ترکیه ای با نتیجه ۶ بر ۰ و ضربه فنی پیروز شد که به مدال برنز دست یافت. 

سالاری بیان کرد: همچنین مرصاد شاکری در وزن ۱۱۰ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم حریف ترکیه ای را شکست داد و ضمن راه یافتن به مرحله نیمه نهایی مغلوب دیگر کشتی گیر ترکیه ای شد. او در دیدار رده بندی با نتیجه ۱۰ بر ۸ کشتی گیر ترکیه ای را مغلوب کرد و به مدال برنز رسید. 

شایان ذکر است که رقابت های بین المللی کشتی نوجوانان جام پیروزی ترکیه روزهای هفتم تا نهم اردیبهشت ماه در شهر آنتالیا برگزار شد و در پایان تیم کشتی آزاد نوجوانان ایران با کسب چهار مدال طلا، ۲ مدال نقره و سه مدال برنز و ۱۹۳ امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول