اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

حمایت مشترک باغ کتاب و ساترا از محتوای کودک و نوجوان

نشست هم‌اندیشی مدیران باغ کتاب تهران، مدیران معاونت امور کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا، برخی نهادهای متولی هم افزایی رسانه‌ای و رسانه‌های برتر در حوزه ارتقاء سواد رسانه مخاطبان، روز شنبه 9 اردیبهشت ماه در محل باغ کتاب تهران برگزار شد.

حمایت مشترک باغ کتاب و ساترا از محتوای کودک و نوجوان

به گزارش خبرگزاری فارس، نشست هم‌اندیشی مدیران باغ کتاب تهران، مدیران معاونت امور کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا، برخی نهادهای متولی هم افزایی رسانه ای و رسانه های برتر در حوزه ارتقاء سواد رسانه ای مخاطبان با هدف افزایش همکاری‌های فرهنگی در محل باغ کتاب تهران برگزار شد.

ظرفیت‌های فیزیکی و معنوی باغ کتاب در راستای خدمات‌رسانی و توانمند‌سازی مخاطبان کودک و نوجوان و خانواده و همچنین امکانات باغ کتاب برای میزبانی از دانش آموزان از مسائل مطرح شده در این نشست بود. 

میزبانی از سکوهای تولید و نشر محتوای کودک و خانواده و همچنین ایجاد زیرساخت جهت برگزاری نشست‌های مربوط به این قشر از مباحثی بود که در این نشست مطرح شد. 

حمایت از طراحی و برگزاری پویش های فرهنگی و محتوایی توسط سکوهای دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی با همکاری سازمان صدا و سیما،  برگزاری نشست‌های تخصصی نقد و بررسی سریال های نمایش خانگی، هماهنگی با برخی سکوها برای اکران‌ خصوصی فیلم های سینمایی برای مدیران فرهنگی و خبرنگاران و اهالی رسانه و همکاری برای ارتقای سواد رسانه و فضای مجازی دانش آموزان بازدید کننده از باغ کتاب از اهم مسائلی بود که از سوی معاونت امور کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا مطرح شد.

نشست هم‌اندیشی مدیران باغ کتاب تهران، مدیران معاونت امور کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا، برخی نهادهای متولی هم افزایی رسانه ای و رسانه های برتر در حوزه ارتقاء سواد رسانه ای مخاطبان، روز شنبه 9 اردیبهشت ماه در محل باغ کتاب تهران برگزار شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول