اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سرقت سریالی احشام در سمنان/ کمین پلیس سارقان را به دام انداخت

جانشین انتظامی استان سمنان گفت: اعضای باند سرقت احشام، به‌صورت سریالی چندین مرحله از شهرستان‌های شمالی کشور وارد استان می‌شدند و پس از سرقت به محل سکونت خود برمی‌گشتند.

سرقت سریالی احشام در سمنان/ کمین پلیس سارقان را به دام انداخت

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ سیدعلی میراحمدی، جانشین انتظامی استان سمنان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع سرقت ۱۵ رأس گوسفند از دامداری در شهرستان سرخه، بلافاصله مأموران پلیس آگاهی وارد عمل شدند و تحقیقات میدانی خود را آغاز کردند.

وی به اقدامات و فعالیت‌های شبانه‌روزی مأموران برای دستگیری سارقان اشاره کرد و ادامه داد: سرانجام با استفاده از تجهیزات هوشمند پلیسی، کارآگاهان موفق به شناسایی خودروی پژو ۴۰۵ سارقان شدند.

جانشین انتظامی استان سمنان بیان کرد: پلیس در تحقیقات خود به این نتیجه رسید که متهمان به‌صورت سریالی چندین مرحله از شهرستان‌های شمالی کشور وارد استان می‌شدند و پس از سرقت به محل سکونت خود برمی‌گشتند.

میراحمدی اضافه کرد: با رصد شبانه‌روزی سارقان، زمانی که به‌طور مجدد وارد شهرستان دامغان شدند و پس از سرقت چند رأس گوساله به سمت شهرستان شاهرود فرار کردند، تحت تعقیب و مراقبت قرار گرفتند.

وی بیان کرد: مجرمان در یکی از شهرهای شاهرود به‌محض مشاهده پلیس، متواری شدند و با تیراندازی مأموران، خودرو را رها کردند و با توجه به موقعیت منطقه پا به فرار گذاشتند که در بازرسی ماشین چهار رأس گوساله سرقتی کشف شد.

جانشین انتظامی استان سمنان افزود: در نتیجه اقدامات اطلاعاتی مشخص شد سارقان قصد دارند با یک دستگاه پراید به‌واسطه یکی از راه‌های فرعی شهرستان دامغان از استان خارج شوند که کارآگاهان در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه پنج عضو این باند را دستگیر کردند.

میراحمدی از اعتراف اعضای این باند به هشت فقره سرقت احشام در استان سمنان خبر داد و گفت: با توجه به تحت تعقیب و سابقه‌دار بودن متهمان، تحقیقات بیشتر از آنان در این زمینه ادامه دارد و نتایج بعدی به شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی با توصیه به دامداران در استفاده از تجهیزات بازدارنده، تأکید کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی تمامی فعالیت‌های مجرمان را رصد و به‌صورت برق‌آسا با آنان برخورد خواهد کرد.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول