اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کارکنان نمونه‌ صنعت برق در رعایت ایمنی در سمنان تجلیل شدند

نمونه‌های ایمنی در استان سمنان به مناسبت گرامیداشت «روز صنعت برق» تجلیل شدند.

کارکنان نمونه‌ صنعت برق در رعایت ایمنی در سمنان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمد حسینی‌نژاد، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان ظهر امروز در آیین تجلیل از نمونه‌های ایمنی در استان سمنان اظهار کرد: رعایت اصول و ضوابط ایمنی در صنعت برق به‌ویژه برای کارکنان واحدهای اجرایی که روزانه ده‌ها عملیات مربوط به رفع خاموشی و استمرار خدمات‌دهی در تمامی ایام سال دور از تعطیلی و استراحت را دارند، یک ضرورت است.

حسینی‌نژاد با اشاره به اینکه باور به ایمنی و پیشگیری از حادثه و توسعه فرهنگ ایمنی به عنوان یک اصل مهم در اجرای فعالیت‌هاست، افزود: سرعت عمل، افزایش مهارت، رعایت نکات ایمنی و حراست از وسایل و تجهیزات از مهم‌ترین عوامل برای انتخاب نمونه‌های ایمنی است و انجام این ملاحظات ضامن حفظ سلامتی کارکنان است.

وی اظهار کرد: دهم اردیبهشت، روز صنعت برق به پاس تلاش‌های کارگران، کارمندان، مهندسان و مدیران این صنعت پرافتخار و سرافراز نام‌گذاری شده و این موضوع حائز اهمیت است که با گذر زمان وابستگی مردم به برق بیشتر می‌شود و این موضوع مسؤولیت ما را مضاعف کرده و باید با رعایت نکات ایمنی در کار، محیطی سالم‌تر و بهداشتی‌تر داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان یادآور شد: یازدهم اردیبهشت، «روز جهانی کار و کارگر»، مناسبتی است برای ارج نهادن و تجلیل از خدمات ارزشمند کارگرانی که برای آبادانی و توسعه و پیشرفت کشور، از هیچ کوششی دریغ نورزیده و این مهم مبین اهمیت کار و تلاش سازنده و جایگاه رفیع این قشر خدوم است.

این مراسم که با ارتباط تصویری با مدیریت‌های توزیع برق شهرستان‌های شاهرود، دامغان، گرمسار، آرادان و میامی برگزار شد، از «عادل جوانمرد» به عنوان مسؤول ایمنی نمونه و «روح‌الله کمندی، مهدی خیرخواه، مرتضی جراحی، رضا محمدی، حسن پریمی، صفرعلی وفایی‌نژاد، کاظم قندالی‌دوست، مجتبی عاشوری، حسن عربی، محسن متین‌پور، مرتضی احمدی، رضا اشرفی، حسن باقری، علی بلالی و علی‌اکبر خادمی»، نمونه‌های ایمنی شرکت توزیع برق استان سمنان با اعطای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول