اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

جهاد تبیین سدی در برابر حملات فکری دشمن است

فرمانده سپاه ناحیه ساوه جهاد تبیین را لازمه کشور و مقابله با توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: جهاد تبیین سدی در برابر حملات فکری دشمن است بنابراین همه مسئول هستیم آنچه رهبری فرمودند که نشأت گرفته از قرآن است را عمل کنیم.

جهاد تبیین سدی در برابر حملات فکری دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه علیرضا مهدی امروز در گردهمایی تولیدگران شهر صنعتی کاوه با بیان اینکه شهدا مظهر نجابت، پاکی و معرفت هستند، اظهار کرد: تکریم خانواده شهدا بر همه مسئولان یک تکلیف الهی است و باید به هر بهانه‌ای از این عزیزان تجلیل شود.

وی با بیان اینکه تقدیم شهدای کارگری به انقلاب اسلامی مایه مباهات این شهرستان و ایران اسلامی است، افزود: نهم اردیبهشت سالروز تشییع نمادین شهید جاویدالاثر برونسی است، شهیدی که در کسوت کارگری به چنان سلوک والایی از معرفت رسید که رهبر معظم انقلاب، این شهید والامقام را به عنوان نماد کارگر در تراز انقلاب اسلامی معرفی کردند و این روز به عنوان روز بسیج کارگری نام گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه جهاد تبیین را لازمه کشور و مقابله با توطئه‌های دشمنان دانست و بیان کرد: جهاد تبیین در برابر حملات فکری دشمن است بنابراین همه مسئول هستیم آنچه رهبری فرمودند که نشأت گرفته از قرآن است را عمل کنیم.

مهدی با بیان اینکه دشمنان تلاش دارند تا افکار را به انحراف بکشانند ادامه داد: جهاد تبیین بسیار لازم و ضروری است؛ دشمنان ما از ابتدا تلاش کردند که مسیر و اهداف انقلاب را به شکل دیگری جلوه دهند.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور نیز گفت: سازمان بسیج کارگری دستاوردهای متعددی در حمایت از تولید داشته است که نمونه‌ای از آن تسهیل گری در رفع موانع با حفظ ارزش‌های ملی و دینی بوده است.

حمیدرضا الله بداشتی افزود: این سازمان با محوریت و رویکرد امیدآفرینی همواره در عرصه کار و تولید نقش‌آفرینی کرده است.

وی مأموریت عمومی این سازمان را کمک به نظام در مواجهه زمینه‌های مختلف و شرایط خاص مانند بحران‌ها و بلایای طبیعی دانست و ادامه داد: این مهم با سازماندهی گروه‌های جهادی جلوتر از سایر دستگاه‌ها در کنار مردم محقق شده است.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور خاطر نشان کرد: در گوشه به گوشه ایران اسلامی تا پایان سال برای رونق تولید و کمک به معیشت تلاش خواهد شد.

بداشتی تصریح کرد: جامعه کارگری تهدیدات دشمن را همواره با تیزبینی و درایت خنثی کرده است.

وی افزود: برخی از اقدامات گروه جهادی بسیج کارگری را  ساخت ۹۸۰ واحد مسکونی ، توزیع ۱۳۰ هزار بسته معیشتی، آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد، تهیه جهیزیه برای زوج‌های نیازمند، اجرای برنامه های سبک زندگی اسلامی، تعمیر و مرمت منازل مسکونی نیازمندان و وسایل زندگی عنوان کرد.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور خواستار توجه به مثلث کارگری، اصناف و صنایع و تلاش برای رونق تولید با بهره‌گیری از ظرفیت جوانان نخبه و خلاق  شد.

رفع موانع تولید ۴۰ واحد تولیدی خرد و کلان

مسؤول بسیج کارگری و کارخانجات سپاه روح‌الله استان مرکزی نیز گفت: با توجه به وظیفه ذاتی بسیج کارخانجات در رفع موانع تولید با تعریف ساز وکارهای مختلف، برای تسهیل شرایط کسب و کار تلاش می‌شود.

سید محمد سجادی اظهار کرد: ۴۰ واحد خرد و کلان در سال گذشته موانع تولید مانند انشعابات و مواد اولیه و... رفع شد.

وی افزود: رفع موانع تولید منجر به پویایی اقتصاد و تثبیت اشتغال شده و این مهم منجر به رشد و رونق اقتصاد می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول