اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کشف 17 عدد کولر گازی قاچاق از یک کامیون باری

فرمانده انتطامی شهرستان طارم از کشف 17 دستگاه کولرگازی قاچاق به ارزش 8 میلیارد ریال از یک کامیون باری در این شهرستان خبر داد.

کشف 17 عدد کولر گازی قاچاق از یک کامیون باری

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان، سعید محمدی، فرمانده انتطامی شهرستان طارم اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان با همکاری پاسگاه انتظامی گیلوان در محور مواصلاتی طارم - منجیل به یک دستگاه کامیون باری بنز مظنون شده و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتطامی شهرستان طارم تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این کامیون متوجه 17 دستگاه کولر گازی قاچاق شده و کامیون را به یگان انتظامی انتقال دادند.

وی در ادامه با احراز قاچاق بودن کالای مکشوفه از این کامیون گفت: کارشناسان ارزش   کولر گازی خارجی را  8 میلیارد ریال برآورد کردند.

محمدی عنوان کرد: در این رابطه کامیون به پارکینگ دلالت و راننده به همراه پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان طاروم خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند گزارشات خود را از طریق سامانه 110 مرکز فوریت های پلیسی و یا از طریق سامانه 197 دفتر نظارت همگانی اعلام کنند.

پایان پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول