اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

بازگشت اردوغان به فعالیت‌های انتخاباتی همراه علی‌اف +فیلم

رئیس‌جمهور ترکیه به همراه همتای آذربایجانی خود و پس از چند روز غیبت از انظار عمومی، به فعالیت‌های انتخاباتی بازگشت.

بازگشت اردوغان به فعالیت‌های انتخاباتی همراه علی‌اف +فیلم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «رجب طیب اردوغان»، رئیس جمهور ترکیه چند روز پس از اینکه به دلیل بیماری عفونت معده، مجبور شده بود فعالیت‌های انتخاباتی‌اش را لغو کند، برای اولین‌بار در انظار عمومی ظاهر شد.

طبق  گزارش پایگاه خبری «عربی۲۱»، هواپیمای رئیس جمهور ترکیه امروز در فرودگاه آتاتورک استانبول فرود آمده و او پس از آن به سمت نمایشگاه «تکنوفست» برای فناوری‌های هوا-فضا رفته است.

رسانه‌های ترکیه تصاویر حضور اردوغان در مقابل توده مردم با خودروی محلی «توگا» را به همراه «امینه اردوغان» همسرش منتشر کردند؛ «الهام علی‌اف»، رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان و همسرش نیز اردوغان را در این سفر همراهی می‌کردند.

 

 


به غیر از علی‌اف، «عبدالحمید الدبیبه»، نخست‌وزیر دولت وحدت ملی لیبی هم در کنار اردوغان در نمایشگاه تکنوفست حاضر شده بود و توجه خبرنگاران و عکاسان را برانگیخت.

روز چهارشنبه هفته گذشته بود که اردوغان اعلام کرد به دلیل وضعیت سلامتی خود، فعالیت‌های انتخاباتی را موقتاً لغو کرده است. او در حساب کاربری خود در تلگرام نوشت: به توصیه پزشکان امروز در خانه استراحت خواهم کرد.

این موضوع باعث شد تا برخی محافل سیاسی، تردیدهایی را درباره سلامتی رئیس‌جمهور ترکیه مطرح کنند. دولت و حزب حاکم ترکیه در واکنش به این موضوع، بامداد پنجشنبه انتشار اخبار نادرست درباره سلامتی اردوغان در برخی رسانه‌های خارجی را شدیداً محکوم کرد.

پایان پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول