اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

شباهت‌های واسیلی گوجا و پاکو خمز

بازیکن سابق تیم تراکتور گفت: خمز از لحاظ نظم و دیسیپلین دقیقا یادآور واسیلی گوجا است.

شباهت‌های واسیلی گوجا و پاکو خمز

اکبر ذوالمجیدیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: تمرینات روز گذشته تیم تراکتور با اینکه تمرین  سنگینی بود اما در فضای نشاط‌آور و پرانرژی برگزار شد و تمرینات "خمز" به هیچ عنوان خسته‌کننده نمی‌باشد.

وی در مورد اینکه سخت‌گیری خمز در تمرینات بعد از تعطیلی گفت: مربی همانند "پاکو خمز" برای هر تمرینش برنامه داشته و اگر بازیکنی در تمرین حضور نداشته باشد برنامه‌هایش برهم خواهد خورد و طبیعی است که در این مورد حساس باشد.

بازیکن سابق تیم تراکتور افزود: یادم می‌آید "واسیلی گوجا" هم دقیقا این روزی نظم و انضباط بسیار حساس بود و یک خاطره جالب از وی نقل می‌کنم.

مدیر تیم تراکتور تصریح کرد: در سال‌های اول حضور "واسیلی گوجا" در تیم تراکتور از لحاظ مدافع به شدت در مضیقه بودیم و شیخ‌لاری که یک هافبک هجومی بود را "واسیلی" به پست دفاع آخر منتقل کرده بود. در آن زمان غلامرضا امینی از بهترین مدافعان ایران و تبریز بود و مذاکرات برای پیوستن وی به تیم تراکتور صورت و امینی در آستانه تراکتوری شدن بود. اما امینی برای پیوستن به تیم تراکتور یک شرط  داشت که 3 روز هفته در تمرینات حضور داشته باشد. آن زمان اکثر تیم‌های ایران حتی استقلال و پرسپولیس هم در هفته 3 جلسه تمرین می‌کردند و ما نیز قبل از حضور واسیلی در تراکتور همین شرایط را داشتیم.

وی یادآور شد: "واسیلی" با اینکه به شدت از لحاظ دفاع تحت فشار بود شرط امینی را قبول نکرد و گفت، من بازیکنی می‌خواهم که در هر روز در تمرینات تیم حضور داشته باشد.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول