اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

توسعه غربی خط 4 مترو شهر تهران

مدیر عامل شرکت مترو تهران گفت: توسعه غربی خط 4 مترو شهر تهران به طول 5 کیلومتر از ارم سبز تا جنوب اتوبان شهید همت درحال انجام است .

توسعه غربی خط 4 مترو شهر تهران

به گزارش خبرنگار فارس، محسن هرمزی مدیر عامل شرکت مترو تهران در حاشیه افتتاح ایستگاه علامه جعفری ضمن ارائه گزارش در مورد خط 4 مترو عنوان کرد:توسعه غربی خط 4 مترو شهر تهران به طول 5 کیلومتر از ارم سبز تا جنوب اتوبان شهید همت درحال انجام است .
وی عنوان کرد: عملیات اجرایی این ایستگاه حدود 12 سال به طول انجامید که در دوره جدید مدیریت شهری پیشرفت این پروژه بالای 80 درصد قرار گرفت و امروز شاهد این هستیم ک تمامی مراحل این ایستگاه اعم از سیگنالینگ وغیره به اتمام رسیده است و آماده خدمت رسانی به مردم است.

وی گفت:این ایستگاه بین چند اتوبان مهم قرار گرفته است و مردم غرب تهران که تا امروز از نعمت مترو بی بهره بودند از این پس میتوانند از این ایستگاه استفاده کنند.یکی دیگر از ویژگی های این ایستگاه ارتباط آن با خط 6 و 5 مترو است. لازم به ذکر است که در این پروژه 240 هزار متر مکعب حفاری و حدود 10 هزار متر مکعب بتن ریزی انجام شده است

وی گفت:در این برهه که دشمنان به دنبال سست کردن دژ انقلاب هستند دوستان ما جهادی کار کردند تا بتوانند امید و شادابی را برای شهروندان فراهم آورند.

همچنین مهدی چمران رییس شورای شهر تهران در حاشیه مراسم ضمن تشکر از عوامل مترو بابت اتمام ایستگاه علامه جعفری گفت:انتظار ما از مترو تهران این است ک هرماه یک ایستگاه جدید افتتاح شود تا عقب ماندگی های قبلی رفع شود. 

وی گفت:در سال های گذشته متاسفانه رشد مترو کند شده بود  اما هم اکنون سرعت کار بالا رفته است.

چمران اضافه کرد: ما امیدواریم 30 درصد از حمل و نقل شهری ما با مترو انجام شود و  بر این 30 درصد تاکید داریم البته این منطقی است و باید تمام تلاش ها برای رسیدن به این مهم صورت پذیرد. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول