اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

کار فرهنگی کوهنوردان/ پاکسازی ارتفاعات از زباله با همکاری هیات کوهنوردی+ تصاویر

با همکاری هیات‌های کوهنوردی کهگیلویه و بویراحمد، دورهمی پاکسازی ارتفاعات از زباله برگزار شد.

کار فرهنگی کوهنوردان/ پاکسازی ارتفاعات از زباله با همکاری هیات کوهنوردی+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عین‌الله دهقان در همایش پاکسازی ارتفاعات استان از زباله گفت: محیط‌ زیست به عنوان سرمایه ملی، متعلق به نسل امروز و آینده و امانتی ارزشمند  است که نیازمند حفاظت و صیانت همگانی بوده و فرهنگ سازی و آموزش در این مسیر ضروری است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد یکی از راهکارهای موثر در صیانت از محیط زیست را فرهنگ‌سازی دانست و گفت: برای نجات و حفظ محیط زیست از تهدیدات گوناگون ‌باید فرهنگ توجه به اهمیت و ارزش محیط زیست سالم بین آحاد مردم ایجاد و تقویت شود.

در ادامه هم زریر حسین‌زاده گفت: با تاکید مدیرکل ورزش و جوانان استان و در راستای همایش پاک‌سازی ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس با همکاری هیات‌های کوهنوردی استان و شهرستان‌های تابعه همایش پاکسازی ارتفاعات از زباله اجرا شد.

رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی کهگیلویه وبویراحمد افزود: در این برنامه با جمع‌آوری زباله‌ها به خصوص زباله‌های نایلونی و تفکیک زباله‌های خشک و تر چهره طبیعت استان از آلودگی پاک شد.

حسین‌زاده بیان کرد: باید برای نهادینه شدن فرهنگ حفظ طبیعت تلاش کنیم و مردم در این حوزه نقش موثرتری دارند و با نهادینه شدن این فرهنگ، محیط زیستی سالم و عاری از هر گونه آلودگی خواهیم داشت.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول