اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  زنان و جوانان

ضرورت ایجاد راهکارهای قانونی برای حمایت از زنان زندانی

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با حضور در زندان سپیدار از نزدیک وضعیت بانوان زندانی خوزستان را مورد ارزیابی و بررسی قرار داد و بر ضرورت ایجاد راهکارهای قانونی برای حمایت از زنان زندانی تأکید کرد.

ضرورت ایجاد راهکارهای قانونی برای حمایت از زنان زندانی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از  روابط عمومی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، انسیه خزعلی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در زندان سپیدار ضمن بررسی وضعیت آسیب‌های اجتماعی زنان در استان خوزستان از بندهای بانوان بازدید حضوری کرد و از نزدیک وضعیت زندانیان را مورد بررسی قرار داد.

وی با تأکید بر آموزش و توانمندسازی بانوان زندانی خاطرنشان کرد: طبق گزارش‌ها با اینکه فقط یک درصد از زندانیان را زنان تشکیل می‌دهند اما همین یک درصد هم آمار بالایی بوده، چراکه پایداری هر خانواده‌ای نیازمند حضور مؤثر و مطلوب زن است.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: باید وضعیت زنان زندانی جدی گرفته شود و در مواردی که مانع قانونی وجود ندارد، حمایت‌ها پای کار بیایند.

همچنین صادق جعفری چگنی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان در این بازدید به ارائه گزارشی از وضعیت بانوان زندانی و آسیب‌های اجتماعی حوزه زنان از جمله آمار بالای قتل‌های ناموسی، اشتغال زنان در مشاغل سخت، لزوم افزایش تجهیزات بهداشت و درمانی و توانمندسازی بانوان پرداخت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول