اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

معلمان در عرصه علم‌آموزی و دانش از اقشار برجسته هستند

امام جمعه اردستان گفت: معلمان با الگوگیری از شخصیت بزرگ شهید مطهری در راستای انجام وظیفه خود یعنی تعلیم و تربیت عمل کرده و یک نسل مومن و عالم را برای جامعه اسلامی تربیت کنند.

معلمان در عرصه علم‌آموزی و دانش از اقشار برجسته هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان‌، حجت الاسلام حسن دهشیری امام جمعه اردستان در خطبه‌های نمازجمعه، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در نماز عید فطر سخنانی را مطرح کرده و به سران قوا توصیه کردند که با اتحاد کامل و به‌دور از حاشیه در خدمت مردم و نظام باشند و ما نیز این انتظار را داریم همچنین در ملاقات با سفرا و مسؤولان به مقاومت فلسطین که باعث از پای درآوردن دشمنان شده، اشاره کردند.

وی با اشاره به هفته کار و کارگر، افزود: هفته کار و کارگر چند روزی است که آغاز شده و تا یازدهم اردیبهشت ادامه دارد و امید می‌رود که جامعه کارگری همواره مورد احترام همگان قرار بگیرد همچنین مجموعه‌های مختلف در عرصه کار و کارگری فعالیت می‌کنند و حقوق کارگران باید پاسداشته شود.

دهشیری با اشاره به روز معلم و بیان اینکه دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت مظلومانه عالم اسلامی شهید مطهری است، تصریح کرد: معلمان با الگوگیری از شخصیت بزرگ شهید مطهری در راستای انجام وظیفه خود یعنی تعلیم و تربیت عمل کرده و یک نسل مومن و عالم را برای جامعه اسلامی تربیت کنند.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه قشر معلم در عرصه علم‌آموزی و دانش از قشرهای برجسته هستند، یادآور شد: طرح رتبه‌بندی معلمان که اخیرا در همین دولت عملیاتی شد دارای مشکلاتی بوده که عده‌ای از فرهنگیان را ناراحت کرده و با وجود اینکه خودشان پیگیری می‌کنند اما ما نیز اعلام می‌کنیم که به اعتراض به‌حق معلمان در این خصوص بپردازند.

وی بیان کرد: هفته سلامت از نهم اردیبهشت شروع می‌شود و تا پانزدهم ادامه دارد و این یک مسئله مهم بوده همچنین دغدغه بهداشت و درمان، حفظ سلامت افراد جامعه است که بخشی از آن نیز به خود افراد برمی‌گردد و همواره باید توصیه‌های بهداشتی مورد توجه قرار گیرد.

دهشیری در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به هشتم شوال و سالروز تخریب قبور ائمه در بقیع‌، خاطرنشان کرد: وهابی‌ها قبور را تخریب کرده و اجازه زیارت به افراد را در کنار قبور ائمه نمی‌دهند اما امیدواریم با توجه به ارتباطی که شروع شده، اینگونه مسائل نیز سامان بگیرد.

امام جمعه اردستان اضافه کرد: روز نهم اردیبهشت به نام روز شوراها نام‌گذاری شده و مردم از منتخبان خود در شورای شهر انتظاراتی دارند همچنین از همگرایی که اخیرا بین شورا و شهرداری اردستان به‌وجود آمده و بیشتر شده تشکر می‌شود و امیدواریم که بتوانند در خدمت جامعه بوده و گوش‌شنوا برای انتقادات و پیشنهادات داشته باشند.

وی تاکید کرد: شورای شهر با مشورت و رایزنی با دیگر مسؤولان شهرستان از جمله فرماندار و نماینده بتوانند برای آسفالت خیلی از خیابان‌های شهر که وضعیت خوبی ندارد، اقداماتی انجام دهند.

پایان پیام/۶۳۱۳۵/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول