اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

برگزاری ۴ جشنواره فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام‌نور در اردیبهشت ماه

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام‌نور از برگزاری ۴ جشنواره فرهنگی و اجتماعی این مرکز آموزشی در اردیبهشت ماه خبر داد.

برگزاری ۴ جشنواره فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام‌نور در اردیبهشت ماه

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام‌نور، حسین میرزایی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام‌نوربا اعلام خبر برگزاری ۴ جشنواره فرهنگی و اجتماعی مرکز آموزشی دانشگاه پیام‌نور در اردیبهشت‌ماه، توضیح داد: نهمین جشنواره کشوری «حرکت» ۱۲ اردیبهشت ماه به میزبانی استان سمنان برگزار می‌شود. همچنین بیست و ششمین جشنواره کشوری «قرآن و عترت»، ۱۶ اردیبهشت ماه به میزبانی استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ششمین جشنواره کشوری «رویش» ۲۴ اردیبهشت ماه به میزبانی استان تهران و یازدهمین «جشنواره کشوری نشریات» ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی استان ایلام  برگزار می‌شود.

 میرزایی گفت: هدف از برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و اجتماعی، جلب مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های علمی داوطلبانه و خلاقانه و حمایت و تشویق آنها، شناسایی انجمن‌ها و دانشجویان دارای دستاوردهای علمی ممتاز و تقدیر از آنها، انعکاس و انتقال تجربه‌های علمی موفق و الگو بین دانشجویان، تشویق دانشجویان به فعالیت متناسب با اولویت‌ها و نیازهای کشور، زمینه‌سازی به‌ منظور هم‌افزایی انجمن‌ها و تقویت اتحادیه‌های انجمن‌های علمی دانشجویی، نهادینه‌سازی هویت ‌کانون‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌ها، شناسایی و معرفی استعدادهای شاخص و ناب دانشجویی در حوزه کانون‌ها، تشویق و ترغیب جامعه دانشگاهی به فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی، ایجاد بستری مناسب برای شناسایی و معرفی استعدادهای درخشان در حوزه رسانه و نشریات دانشجویی و ایجاد پلی ارتباطی میان رسانه‌های سراسری و نشریات دانشجویی جهت ورود تخصصی‌تر این استعدادها به نظام رسانه‌ای کشور، ایمان و بصیرت دینی دانشجویان و تقویت و توسعه فضای معنوی و قرآنی در دانشگاه و نیز شناسایی دانشجویان مستعد و برجسته قرآنی است.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام‌نور خاطرنشان کرد: بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت در ۹ بخش و ۴۰ رشته، جشنواره رویش در چهار حوزه ادبی هنری، حوزه اجتماعی، حوزه دینی و مذهبی، حوزه فرهنگ و اندیشه، جشنواره نشریات شامل نشریات علوم‌انسانی، علوم‌پایه، علوم کشاورزی، نشریات عمومی و نشریات زبان خارجی و جشنواره حرکت در محورهای انجمن برتر، فعالیت خلاقانه، نشریه، مسابقه، محتوای دیجیتال، کارآفرینی، بخش ویژه، کتاب، اختراع و دانشگاه برتر برگزار خواهد شد.

وی در پایان افزود: در جشنواره رویش ۴۳۴۷ اثر، نشریات ۱۰۵۰ اثر ، جشنواره حرکت ۳۶۳ طرح و جشنواره قرآن و عترت حدود  ۶۰۰۰ دانشجو شرکت کرده‌اند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول