اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

امام جمعه بابل: صبر آیت‌الله سلیمانی مثال‌زدنی بود

امام جمعه بابل می‌گوید: از دست دادن آیت‌الله سلیمانی برای ما خسارت بسیار سنگینی بود و برای جایگزینی این سرمایه باید سال‌ها بگذرد و تازه ببینیم آیا ظهور پیدا می‌کند یا خیر.

امام جمعه بابل: صبر آیت‌الله سلیمانی مثال‌زدنی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر، حجت‌الاسلام مجتبی روحانی امام جمعه بابل در حاشیه مراسم تشییع شهید سلیمانی درباره سیره شهید آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، می‌گوید: شهادت آیت‌الله سلیمانی جانسوز بوده و سرمایه بزرگ را از مردم و این انقلاب گرفت؛ سرمایه‌ای که در جهات مختلف از ابتدای نوجوانی تا به امروز با سعی و تلاش و همت بلندی که در عرصه‌های مختلف به انجام رساند یک شخصیت موفق و کارآمدی در عرصه‌های مختلف علمی و تبلیغی بود.

وی خدمات ارزشمند این عالم را در خطابه را فراموش نمی‌کنیم، خطیبی موثر، زمان‌شناس، مخاطب‌شناس خطیبی که مردم از خطابه ایشان نهایت بهره و استفاده را می‌بردند.

به گفته امام جمعه بابل، از دست دادن این عالم برای ما خسارت بسیار سنگینی بود و جایگزینی این سرمایه باید سال‌ها بگذرد که ببینیم ظهور پیدا می‌کند یا خیر.

وی در طول انقلاب و قبل از انقلاب برای ایجاد هماهنگی بین روحانیت حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی انجام وظیفه می‌کردند.

روحانی با بیان اینکه ایشان ۱۸ سال امامت جمعه شهرستان بابلسر را برعهده داشت و همچنین بیش از یک دهه در استان پر مسؤولیت سیستان و بلوچستان به عنوان نماینده ولی فقیه این ماموریت را با موفقت انجام رساندند، گفت: یک سال و اندی هم در شهرستان کاشان در صحنه‌های مختلف انقلاب، چه در دوران دفاع مقدس و بعد از آن بعنوان یک عالم مجاهد انجام وظیفه کردند.

امام جمعه بابل می‌گوید: آیت‌الله سلیمانی، شخصیت ویژه‌ای داشتند که از جمله می‌توان به صبر و حوصله وی در انجام ماموریت اشاره کرد و هر ماموریت سنگین را با موفقیت به انجام  می‌رساندند، اگر اینجا برای سخنرانی دعوت می‌شد از زاهدان به سمت مازندران حرکت می‌کرد به جهت قولی که داده بود.

وی در پایان اظهار کرد: حضور در عرصه‌های مختلف علمی به ویژه در عرصه‌های دانشگاهی در این استان خاطرمان است که زحمات زیادی کشیده است، در پایان در یک کلام اینکه اخلاق کریمانه این عالم دینی برای دانشجوها و اساتید قابل تحسین بود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول