اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

عبدالجلال ایری: قوه قضاییه برای اعاده حیثیت مجلس و دولت به ادعای اهدای رشوه به نمایندگان ورود کند

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اشاره به مشخص شدن نادرستی ادعای اهدای خودروی شاسی بلند به نمایندگان گفت: قوه قضاییه باید برای اعاده حیثیت مجلس و دولت به موضوع ورود کند.

عبدالجلال ایری: قوه قضاییه برای اعاده حیثیت مجلس و دولت به ادعای اهدای رشوه به نمایندگان ورود کند

عبدالجلال ایری نماینده مردم شهرستان های کردکوی، بندرگز، گمیشان و بندرترکمن در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس درباره ادعای نماینده مردم تبریز در مجلس مبنی بر اینکه برخی از نمایندگان مجلس در ازای رای منفی به استیضاح وزیر صمت در سال گذشته، ۷۵ خودروی شاسی بلند دریافت کردند، گفت: پس از حواشی که در این باره ساخته و پرداخته شد، حراست مجلس به موضوع ورود کرد و لازم است هیات نظارت بر رفتار نمایندگان هم به صورت کامل این مسئله را بررسی کند.

وی افزود: قوه قضاییه باید برای اعاده حیثیت مجلس و دولت به موضوع ورود کند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: اگر تخلفی صورت گرفته باشد این موضوع قطعا بررسی خواهد شد تا صحت و سقم ادعایی که نماینده محترم بیان کرده، رسیدگی شود.

این نماینده مجلس افزود: بیان چنین ادعایی بیشتر حاشیه سازی است که اگر تنویر افکار عمومی به درستی صورت نگیرد، به مجلس و دولت انقلابی خدشه وارد خواهد کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول