اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

لطیفی: یک سریال 40 قسمتی در ارتباط با خرمشهر ساخته می‌شود+فیلم

محمد حسین لطیفی گفت: بالغ بر 16 سال است که در حیطه دفاع مقدس تلاش می‌کنم و ماه گذشته نیز تلاش من در ارتباط با ساخته شدن یک سریال 40 قسمتی درباره خرمشهر بوده است. 6 قسمت اول این سریال قبل از جنگ است و 34 روز، یعنی 34 قسمت از روزهای مقاومت مردم خرمشهر، هر کدام یک قسمت است.

لطیفی: یک سریال 40 قسمتی در ارتباط با خرمشهر ساخته می‌شود+فیلم

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، محمد حسین لطیفی تهیه کننده و کارگردان سینما و تلویزیون روز گذشته در برنامه فرامتن خبر از ساخت سریالی 40 قسمتی درباره خرمشهر داد و گفت: در این سن هنوز هم انتظار می‌رود لطیفی مثل روزهای اول بتواند پرجوش و خروش کار کند. اینکه باز هم آثاری همچون فیلم بیوگرافی بسازم بعید است، یعنی یک شخصیتی را ملاک قرار دهم و با او همراه بشوم. اما بله در حیطه دفاع مقدس کار خواهم کرد. بالغ بر 16 سال است که در حیطه دفاع مقدس تلاش می‌کنم و ماه گذشته نیز تلاش من در ارتباط با ساخته شدن یک سریال 40 قسمتی درباره خرمشهر بوده است. 

لطیفی ادامه داد: 6 قسمت اول این سریال قبل از جنگ است و 34 روز، یعنی 34 قسمت از روزهای مقاومت مردم خرمشهر، هر کدام یک قسمت است. این 40 قسمت جزو آرزوهای من بوده که غربت مردم ایران و مردم خرمشهر را در روزهای آغازین جنگ به تصویر بکشم.

محمد حسین لطیفی تهیه کننده و کارگردان سینما و تلویزیون سریال‌هایی چون «تنهایی لیلا»، «سردلبران»،«دودکش»، «صاحبدلان» را در کارنامه خود دارد.

در ادامه بخشی از گفتگوی محمد حسین لطیفی را مشاهده می‌کنید:

 

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول