اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

آغاز رقابت بیش از ۵۳۴ داوطلب آزمون استخدامی آموزش و پرورش از فردا

بیش از ۵۳۴ هزار داوطلب فردا در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی فردا هشتم اردیبهشت ماه به رقابت می‌پردازند.

آغاز رقابت بیش از ۵۳۴ داوطلب آزمون استخدامی آموزش و پرورش از فردا

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مهلت دریافت کارت شرکت در آزمون استخدامی رشته شغل آموزگار ابتدایی یا آموزگار ابتدایی و استثنایی امروز پنج شنبه هفتم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ پایان می‌یابد.

داوطلبان شرکت در این آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای یا اطلاعات ثبت‌نامی از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه کنند و بر اساس نشانی و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

تعداد ۵۳۴ هزار و ۴۰۴ داوطلب برای آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۴۵۴ هزار و ۹۹۳ داوطلب زن و ۷۹ هزار و ۴۱۱ نفر مرد هستند.

این آزمون صبح روز فردا جمعه ۸ اردیبهشت ماه در ۳۸۶ حوزه امتحانی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و در ۲۳۲ شهرستان در سراسر کشور برگزار خواهد شد که البته ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان محل اقامت فعلی آنها است.

پذیرش نهایی از بین داوطلبان معرفی شده به آموزش و پرورش حداکثر سه برابر ظرفیت در سقف ظرفیت پذیرش و بر اساس اولویت انتخابی حداکثر دو کد شغل محل در مقایسه با سایر داوطلبان و با رعایت سهمیه قانونی داوطلب به تعداد یک برابر ظرفیت صورت خواهد گرفت و پذیرفته شدگان مکلفند جهت پیگیری ادامه فرآیند استخدام و گذراندن دوره مهارت آموزی به اداره کل آموزش و پرورش استان محل خدمت و همچنین دانشگاه فرهنگیان مراجعه کنند، عدم مراجعه در مهلت تعیین شده به منزله انصراف از استخدام در آموزش و پرورش است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول