اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

معاون شهردار با بی مسوولیتی، اهواز را ترک کرد

عضو شورای شهر اهواز گفت: بی تجربگی و تصمیمات ناشیانه موجب بی انگیزگی کارکنان شهرداری شد و معاون برنامه‌ریزی شهرداری در بحبوحه تدوین برنامه ۱۴۰۲ با بی مسئولیتی اهواز را ترک کرد تا پاسخگوی ابهامات موجود نباشد.

معاون شهردار با بی مسوولیتی، اهواز را ترک کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سیدمحمد جواد رضوی عضو شورای اسلامی شهر اهواز امروز با انتشار متنی، خواستار ارزیابی و صدور کارنامه عملکرد مسئولان و مدیران اجرایی بعد از یک دوره مدیریتی شد.

عضو شورای شهر اهواز افزود: باید کارنامه عملکرد مدیران جهت مسئولیتهای بعدی ( ارتقا به کلاس بالاتر ) ملاک عمل قرار گیرد.

وی با اشاره به عملکرد ضعیف معاون پیشین برنامه ریزی شهرداری اهواز، عنوان کرد: او که بدون پیشینه قابل قبولی به این سمت گمارده شد در طول حدود پانزده ماه خدمت خود نه تنها اقدام مثبتی را رقم نزد و البته فرصت خدمتگزاری به مردم را ضایع کرد.

رضوی افزود: بی تجربگی و تصمیمات ناشیانه در زمینه های مختلفی همچون نیروی انسانی،  حقوق و دستمزد،  شفاف سازی و هوشمند سازی خدمات شهرداری به شهروندان ( علیرغم تبلیغات گمراه کننده) موجب بی انگیزگی کارکنان خدوم شهرداری شد و در نهایت نیز در بحبوحه تدوین برنامه  ۱۴۰۲  با بی مسئولیتی اهواز را ترک کرد تا پاسخگوی ابهامات موجود نباشد.

وی در نهایت عنوان کرد: خوب است در هنگام انقضای همه رده های مدیریتی،  فعلها و ترک فعلها سنجیده شده و قصور و تقصیرها در محکمه ای عادل و منصف مورد رسیدگی و حساب و کتاب قرار گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول