اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

لزوم تأمین آب شرب شهرک صنعتی شهرکرد تا پایان هفته

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مهمترین مشکل شهرک‌های صنعتی، تأمین آب شُرب است، گفت: آب شـربِ شهرک صنعتی شهرکرد تا پـایـان هفته تأمین شود.

لزوم تأمین آب شرب شهرک صنعتی شهرکرد تا پایان هفته

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط‌ عمومی دفتر نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی، احمد راستینه در نشستی با حضور معاون اقتصادی، برخی مدیران‌ کل چهارمحال و بختیاری و صنعتگران شهرک صنعتی شهرکرد، با اشاره به اینکه مهمترین مشکل شهرک‌های صنعتی، تأمین آب شُرب است، گفت: آب شـربِ شهرک صـنعتی شهرکرد تا پـایـان هفته تأمین شود.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکل مطرح شده در خصوص کمبود نیروی کارگر در برخی از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری، افزود: با انجام یک کار پژوهشی دقیق در راستای تحصیلات و اشتغال مرتبط با رشته فارغ‌التحصیلان، فرهنگ‌سازی و پیوست فرهنگی در راستای کسب رزق حلال، بررسی آمار میدانی به صورت دقیق آموزش‌های مورد نیاز فنی‌ و حرفه‌ای برای آماده‌سازی و تربیت نیروی انسانی مشخص شود.

وی اضافه کرد: با این روش می‌توانیم به یک آمار و پایش دقیق برسیم و نیروهای مرتبط با مشاغل موجود در سطح استان را آموزش داده و به‌کارگیری کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان در خصوص اعطای تسهیلات بانکی، عنوان کرد: مدیران بانک‌ها تعامل بسیار زیادی در راستای اعطای تسهیلات دارند ولی باید بدنه کارشناسی بانک‌ها جهت تسریع در ارائه خدمات و پرداخت تسهیلات تقویت شود.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول