اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

نصب پوستر «حجاب وقار است» در مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری شهر قزوین+ فیلم

رئیس اتاق اصناف مرکز استان قزوین گفت: آگاهی بخشی، راهنمایی و اطلاع رسانی در اماکن عمومی یک ضرورت است که در این راستا، نصب پوستر فرهنگی با شعار «حجاب وقار است» در مراکز خرید، مجتمع های تجاری و واحدهای صنفی سطح شهر قزوین در دستور کار قرار گرفته است.

نصب پوستر «حجاب وقار است» در مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری شهر قزوین+ فیلم

رضا عسگری در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین فرهنگ سازی عفاف و حجاب در جامعه را امری مهم برشمرد و اظهار کرد: حجاب یک وظیفه و مقوله مهم دینی و اجتماعی است که باید مباحث قانونی، شرعی و عرفی آن مد نظر باشد.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایرانی اسلامی بعنوان یک فرهنگ غنی و حیات بخش باید تبیین و تبلیغ شود، تصریح کرد: خلا در آگاهی بخشی و تبیین، راه نفوذ دشمنان را به فرهنگ و ارزش‌های دینی ما باز کرده و بر این اساس باید با اهتمام بیشتری به نشر ساختار و قوانین و رویکردهای فرهنگی جامعه اقدام کنیم.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان قزوین با بیان اینکه اصناف در دوره های مختلف همواره پشتیبان انقلاب و نظام بودند، اضافه کرد: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه نیازمند همکاری همه اقشار و گروه‌های اثرگذار بوده و یک عزم همگانی را می طلبد تا با تبیین ارزش های آن، به درستی به نسل آینده انتقال داده شود.

عسگری با اشاره به نقش اصناف در موضوع آگاهی بخشی رعایت حجاب در جامعه، گفت: آگاهی بخشی، راهنمایی و اطلاع رسانی در اماکن عمومی یک ضرورت است که در این راستا اتاق اصناف مرکز استان، نصب پوستر فرهنگی با شعار «حجاب وقار است» را در مراکز خرید، مجتمع های تجاری و واحدهای صنفی سطح شهر قزوین در دستور کار قرار داده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول