اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

اتصال ۶۳٠ روستای بالای ۲٠ خانوار قزوین به شبکه ملی اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین از اتصال ۶۳٠ روستای بالای ۲٠ خانوار استان به اینترنت نسل 3 و 4 تلفن همراه خبر داد.

اتصال ۶۳٠ روستای بالای ۲٠ خانوار قزوین به شبکه ملی اطلاعات

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت اله امینی در جریان بازدید هفتگی از وضعیت ارتباطی روستاهای استان، اظهار کرد: مجموعه وزارت ارتباطات در استان تلاش می کنند، تمام روستاهای بالای 20 خانوار قزوین، تا پایان سال به شبکه ملی اطلاعات متصل شوند.

وی افزود: با برنامه ریزی های انجام یافته و تجهیز امکانات برای اپراتورها، توسعه در بخش روستایی، به سرعت در حال انجام است تا طرح روستاهایی که در برنامه توسعه قرار دارند، هرچه زودتر به اتمام رسیده و بلافاصله به ارائه خدمت بپردازند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین تصریح کرد: از 700 روستای بالای 20 خانوار استان، تاکنون حدود 630 روستا به اینترنت نسل 3 و 4 تلفن همراه متصل شده و مابقی نیز در برنامه اپراتورها قرار دارند.

امینی همچنین از اتصال ۵ روستای دیگر استان به شکه ملی اطلاعات خبر داد و اضافه کرد: در این راستا روستاهای تراتن با 33 خانوار و 97 نفر جمعیت، زاجکان سفلی با 53 خانوار و 192 نفر جمعیت، مرگسین با 77 خانوار و 241 نفر جمعیت، هریف با 97 خانوار و 231 نفر جمعیت و یوزباش چای با 192 خانوار و 671 نفر جمعیت و با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول