اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

توجه به مسائل فرهنگی از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت شهری است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اگرچه بنا به ضرورت مباحث اقتصادی در کشور اولویت دارد اما در مجموعه مدیریت شهری نیز توجه به مباحث فرهنگی در کنار سایر تکالیف از مهم‌ترین اولویت‌ها وضرورت‌ها است.

توجه به مسائل فرهنگی از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت شهری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان صبح امروز در اولین نشست هم‌اندیشی رؤسای کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهرهای مراکز استان‌ کشور با بیان اینکه جای ناراحتی دارد که این نشست اولین نشست هم‌اندیشی کمیسیون‌های فرهنگی است اما خوشحالیم که در اصفهان میزبان این نشست هستیم، اظهار داشت: در این مدت با اهمیت فرهنگ و خطرات عدم توجه به این حوزه در شرایط امروز کشور بیشتر آشنا شدیم و در این مسیر باید یکی از دغدغه‌های اصلی‌مان به‌عنوان منتخبان مردم توجه به حوزه فرهنگ شهرهایمان باشد. 

وی افزود: اگرچه بنا به ضرورت مباحث اقتصادی در کشور اولویت دارد اما در مجموعه مدیریت شهری نیز توجه به مباحث فرهنگی در کنار سایر تکالیف از مهم‌ترین اولویت‌ها وضرورت‌ها است و مزیت تشکیل چنین جلساتی این است که از تجارب یکدیگر استفاده می‌کنیم تا در ادامه به راهکارهای مناسب شرایط امروز برسیم و شرایط بهتری در فضای فرهنگی کشور رقم بزنیم. 

نورصالحی با تأکید بر اینکه ظرفیت‌های مردمی، ظرفیت‌هایی بی انتها است، عنوان کرد: باید ظرفیت‌های فراوانی مردمی در تمام حوزه‌ها مورد توجه قرار گرفته شود و امید است این مورد یکی از نقاط اتکا باشد و اگر عمده توجه خود را صرف تقویت این نهادها و مراکز بکنیم، برای شهر و کشور ماندگار خواهد بود. 

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با یادآوری اینکه امکان تبادل تجربیات به‌صورت غیرحضوری نیز ممکن است، گفت: توجه به مباحث خانواده یکی از نقاط قابل توجه در این نشست‌ها و نشست‌های مشابه است و در این راستا می‌توان برای این مورد کمیسیون‌ها و کارگروه‌های خاص تشکیل داد تا درادامه به نتیجه برسیم مدیریت شهری چگونه می‌تواند در راستای تقویت و پایداری بنیان خانواده تلاش کند. 

وی اظهار کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده، برنامه‌های خوبی برای این نشست صورت گرفته و امید است در نتیجه با دستاوردهای خوبی مواجه باشیم. 

پایان پیام/۶۳۱۲۵/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول