اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

پدر شهیدان عبدی به فرزندان شهیدش پیوست

پدر شهیدان علیشاد و سیف‌الله عبدی از شهدای دفاع مقدس شهرستان بهبهان دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

پدر شهیدان عبدی به فرزندان شهیدش پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، زنده‌یاد فرج‌الله عبدی پدر شهیدان علیشاد و سیف‌الله عبدی از شهدای دفاع مقدس شهرستان بهبهان چشم از جهان فرو بست و میهمان فرزندان شهیدش شد.

پدر شهیدان علیشاد و سیف‌الله عبدی که از اسفندماه سال 1362 داغ جوانان رشیدش را بر سینه داشت پس از 40 سال فراق، به وصال آنها نائل شد و در بهشت به دیدار فرزندانش رفت.

پیکر پاک زنده‌یاد فرج‌الله عبدی پدر شهیدان علیشاد و سیف‌الله عبدی امروز سه‌شنبه پنجم اردیبهشت‌ماه سال 1402 در بهشت رضوان بهبهان تشییع شد.

پس از برگزاری آیین تشییع و اقامه نماز، خانواده‌، دوستان، آشنایان، بستگان و همسایگان با پدر شهیدان علیشاد و سیف‌الله عبدی وداع کردند و سپس پیکر پاکش در آرامگاه ابدی‌اش آرام گرفت.

حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان با صدور پیامی ارتحال زنده‌یاد فرج‌الله عبدی پدر شهیدان علیشاد و سیف‌الله عبدی را به خانواده داغدار این شهید عزیز تسلیت گفت.

شهید علیشاد عبدی در روز سوم دی‌ماه سال 1340، در شهرستان بهبهان به دنیا آمد و برادرش شهید سیف‌الله عبدی نیز نهم فروردین ماه سال 1346 دیده به‌جهان گشود.

 پس از حضور در جبهه هر دو برادر در روز هشتم اسفندماه سال 1362، در عملیات خیبر در منطقه هورالهویزه شهد شیرین شهادت را نوشیدند و پیکر پاکشان پس از تشییع در گلزار شهدای بهبهان آرام گرفت.

پایان پیام/72075

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول