اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

انتصاب سرپرست شهرداری سبزوار / با موافقت شورا، رجب زاده از شهرداری رفت

در هشتاد و نهمین جلسه شورای شهر سبزوار با رای ۶ نفر از اعضای این شورا استعفای شهردار پیشین پذیرفته و سرپرست این شهرداری منصوب شد.

انتصاب سرپرست شهرداری سبزوار / با موافقت شورا، رجب زاده از شهرداری رفت

به‌گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، همزمان با کنارگیری موسی رجب زاده از‌ مدیریت شهرداری سبزوار شورای اسلامی این شهر روز سه‌شنبه با اکثریت آرای اعضا، استعفای شهردار این شهر را پذیرفتند.

سید عباس شبیریی معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سبزوار، با ۹ رأی ۹ عضو شورای شهر سبزوار، با حفظ سمت، به‌عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد. تا زمان انتخاب شهردار، سکان دار این نهاد‌ خواهد بود 

شبیری ۲۴ سال سابقه کار در حوزه مالی و اداری، ۱۶ سال ذیحساب دولت در طرح‌های عمرانی شهرداری سبزوار، مدیر مالی و مسئول درآمد و رئیس اداره کارگزینی شهرداری از دیگر سوابق شبیری است.

فراهم نبودن ادامه خدمت رجب زاده در شهرداری

رییس شورای اسلامی سبزوار در این جلسه با قدردانی از زحمات ۱۵ماهه رجب‌زاده اظهار کرد : شهرداری در حوزه‌های عمرانی و ساخت‌وساز، به سرعت و تحرک بیش‌تری نیاز داشت.

امین الله مظلوم‌ افزود : با توجه به کناه گیری آقای رجب زاده از‌مسولیت و فراهم نبودن ادامه خدمت وی،با استعفای ایشان موافقت بعمل آمد.

رییس شورای شهر سبزوار در این جلسه‌ در پاسخ به انتقادهای حسین بروغنی، عضو شورای شهر که در زمان انتخاب رجب‌زاده مخالف او بود گفت: هیچ مانعی برای رایزنی همه اعضای شورای شهر وجود ندارد و همه اعضا این امکان را داشته‌اند که رایزنی کنند.

گفتنی است؛ موسی رجب زاده، آذرماه ۱۴۰۰ با اکثریت آرای اعضای شورای اسلامی شهر سبزوار به عنوان چهل و دومین شهردار سبزوار انتخاب شده بود که وب هفته گذشته با انتشار نامه ای خطاب به رییس شورای این شهر از مسولیت خود  اعلام‌ کناره گیری کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول