اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

اهمیت روایت پیشرفت برای مردم/ روند اجرای طرح‌ها در استان اطلاع رسانی شود

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: مردم استان خوزستان آسیب دیده از جنگ تحمیلی هستند ولی اکنون در حوزه‌های مختلف شاهد پیشرفت‌هایی هستیم که مردم باید در جریان آنها قرار بگیرند.

اهمیت روایت پیشرفت برای مردم/ روند اجرای طرح‌ها در استان اطلاع رسانی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالله افرازه شهاوند معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به اجرای ابر پروژه‌های کشور در خوزستان بر ضرورت انعکاس دستاورد‌های دولت به مردم از سوی مدیران دستگاههای اجرایی استان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باید با این اقدام تلاش کرد که مردم تحت تاثیر هجمه‌های رسانه‌ای قرار نگیرند و از روند اجرای طرح‌های استان مطلع شوند.

وی افزود: در صورت کم کاری در این زمینه، مدیران دستگاههای اجرایی متخلف از کار برکنار می‌شوند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان مهمترین طرح های در دست اجرای استان را شامل آبرسانی، فاضلاب، توسعه راههای ریلی و آسفالت عنوان کرد و گفت: مردم استان خوزستان آسیب دیده از جنگ تحمیلی هستند ولی اکنون در حوزه‌های مختلف شاهد پیشرفت‌هایی هستیم که مردم باید در جریان آنها قرار بگیرند.

وی ادامه داد: وظیفه داریم همه این توسعه‌ها و پیشرفت‌ها را به اطلاع مردم برسانیم تا در کنار دولت برای آبادانی این مرز و بوم فعالیت‌ها انجام شود.

عبدالله افرازه شهاوند با اشاره به سفر دو روزه رئیس جمهور و برخی از اعضای هیات دولت به خوزستان از روز پنجشنبه هفتم اردیبهشت تصریح کرد: در این سفر پیگیری مصوبات سفر‌های قبلی و همچنین تصمیم گیری در خصوص رفع برخی چالش‌های استان در دستور کار قرار دارد.

وی با تاکید بر ضرورت حل مشکلات اولویت‌دار خوزستان در بخش‌های مختلف بیان کرد: کمیته مصوبات، پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی مختلف در بخش‌های عمرانی، زیرساختی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و قانونی را جمع‌آوری کرده است و در سفر رییس جمهور مطرح خواهد شد.

افرازه شهاوند اضافه کرد: مصوبات سفر رئیس جمهور از ردیف‌های اعتباری مناسب برخوردار خواهد بود که در پیشرفت اجرایی پروژه‌ها و طرح‌ها تاثیر مستقیمی دارد.

شهاوند گفت: امیدواریم در این سفر مصوبات مهم به تناسب توان مالی دولت به تایید برسد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول