اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بسته ورزشی| از دعوت بانوی وزنه‌بردار به تیم ملی تا حضور در مسابقات بین‌المللی کشتی

ورزشکاران چهارمحال و بختیاری در روزهای اخیر راهی مسابقات بین‌المللی شدند و خود را برای حضور در اردوی تیم‌ملی آماده می‌کنند. برخی از اخبار ورزشی استان در هفته جاری را در این خبر می‌خوانیم.

بسته ورزشی| از دعوت بانوی وزنه‌بردار به تیم ملی تا حضور در مسابقات بین‌المللی کشتی

به خبرگزاری فارس از شهرکرد، ورزشکاران چهارمحال و بختیاری در روزهای اخیر راهی مسابقات بین‌المللی شدند و خود را برای حضور در اردوی تیم‌ ملی آماده می‌کنند. برخی از اخبار ورزشی استان در هفته جاری را در زیر می‌خوانیم.

حضور کشتی‌گیر چهارمحالی در مسابقات بین‌المللی

با دعوت فدراسیون سید مهدی عدنانی از استان چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی نوجوانان حضور پیدا می‌کند.

سیدمهدی عدنانی کشتی‌گیر نوجوان استان در وزن ۶۰ کیلوگرم در این رقابت‌ها خواهد بود.

به همین منظور اردوی مشترک تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با کشتی‌گیرانی از کشورهای قزاقستان، مجارستان، ارمنستان و قرقیزستان از روز ۴ اردیبهشت‌ماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده آغاز شده است.

در پایان این اردوی مشترک، کشتی‌گیران در رقابت‌های جام مجید روز ۱۱ اردیبهشت‌ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران شرکت می‌کنند.

داوران چهارمحال و بختیاری در مسابقات بین‌المللی کشتی سوت می‌زنند

غلامرضا بهارلو سامانی و محمدحسین یاراحمدی با دعوت فدراسیون کشتی در رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی نوجوانان به قضاوت می‌پردازند.

رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام مجید «گرامیداشت رحیم علی‌آبادی» روز ۱۱ اردیبهشت‌ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود.

گفتنی است تاکنون حضور تیم‌های مجارستان، قرقیزستان، قزاقستان و ارمنستان قطعی شده است و احتمال حضور تیم‌های گرجستان و مولداوی نیز وجود دارد؛ همچنین پنج تیم داخلی نیز در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

دعوت ورزشکار چهارمحالی به اردوی آمادگی تیم ملی

زهرا آقایی به چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان دعوت شد.

چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولین بانوان در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون برگزار می‌شود.

این اردو در راستای حضور ورزشکاران در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو به میزبانی چین از چهارم اردیبهشت آغاز شده و تا هجدهم این ماه ادامه دارد.

گفتنی است چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی روزهای ۲۲ تا ۲۸ اکتبر سال ۲۰۲۳ (۳۰ مهر تا ۶ آبان سال ۱۴۰۲) در شهر هانگژو برگزار می‌شود.

اهدای حکم کمک مربی به ورزشکار چهارمحالی توسط رئیس فدراسیون تیراندازی

مریم سلطانی حکم کمک مربی تیم ملی تپانچه را از مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران دریافت کرد.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کادر فنی و ملی‌پوشان تپانچه و تفنگ جلسه‌ای را برگزار و در پایان این دیدار احکام کمک مربیان تیم ملی تپانچه و کمک مربیان تیم ملی تفنگ را اهدا کرد.

گفتنی است مریم سلطانی به عنوان مربی تیم ملی تپانچه پیش از این در زمینه تدریس و مربیگری در حوزه تیراندازی فعالیت داشته است و همچنین سابقه عضویت در تیم ملی تپانچه کشورمان را در سال‌های ۸۳ تا ۹۳ در کارنامه دارد.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول