اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

شرکت بیش از ۳ هزار نفر در محافل قرآنی سواکوه و سوادکوه شمالی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با اشاره به برگزاری 2 برنامه قرآنی برای هر روز رمضانی از حضور 5 هزار نفر در برنامه‌های قرآنی سوادکوه و سوادکوه‌شمالی خبر داد.

شرکت بیش از ۳ هزار نفر در محافل قرآنی سواکوه و سوادکوه شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، حجت‌الاسلام مهدی صداقتی صبح امروز در جلسه بررسی طرح‌ها و برنامه‌های ماه رمضان در شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی، گفت: در ماه مبارک رمضان امسال مبلغان به ۵۵ نقطه تبلیغی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی اعزام شدند و ۳ گردهمایی علما و روحانیت به صورت جداگانه در شهرهای پل‌سفید، زیراب و شیرگاه برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی، افزود: برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در ۳۰ مسجد و برگزاری مسابقات فرهنگی، دینی و قرآنی و تولید محتوای مناسبتی نیز در این ماه اجرایی شد.

وی از برگزاری ۶۸ برنامه محوری قرآنی در طول ماه مبارک رمضان برای شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی خبر داد و افزود: به ازای هر روز از ماه مبارک رمضان بیش از دو برنامه محوری قرآنی در شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی برگزار شد.

صداقتی به برگزاری ۲۵ محفل قرآنی در ۱۰ نقطه روستایی و ۱۵ نقطه شهری با حضور ۱۴ قاری ملی و بین‌المی و قاریان شهرستانی و استقبال حضوری بیش از ۳ هزار نفر از این محافل و هزاران نفر در فضای مجازی اشاره و خاطر نشان کرد: ۱۱ تفسیر سوره محمد(ص) در ۱۱ نقطه تبلیغی توسط روحانیون انجام شد که ۵۳۰ نفر در این جلسات تفسیر حضور یافتند.

وی از برگزاری ۱۵ مراسم جزء‌خوانی در ۸ نقطه روستایی و ۷ نقطه شهری با حضور ۸۸۰ نفر خبر داد و اظهار کرد: ۱۷ کرسی تدبّر قرآنی در ۶ نقطه روستایی و ۱۱ نقطه شهری با حضور ۶۷۰ نفر برگزار شد و در مجموع بیش از ۵ هزار نفر از برنامه‌های محوری قرآنی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی به صورت حضوری شرکت کردند که این برنامه‌ها علاوه بر برنامه‌‎های دینی و فرهنگی و قرآنی غیرمحوری می‌شود.

پایان پیام/۸۶۰۱۵/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول