اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تمدید شد/ اعلام آمار انتخاب رشته‌کنندگان

مهلت انتخاب رشته داوطلبان پذیرفته شده در مرحله اول آزمون مقطع دکتری تخصصی «Ph.D» دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سال ۱۴۰۲ تمدید شد.

مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تمدید شد/ اعلام آمار انتخاب رشته‌کنندگان

عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس از تمدید مهلت انتخاب رشته داوطلبان پذیرفته شده در مرحله اول آزمون مقطع دکتری تخصصی «Ph.D» دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون مقطع دکتری تخصصی «Ph.D» دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سال ۱۴۰۲تا ۷ اردیبهشت مهلت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و با توجه به کارنامه نتایج اولیه آزمون که بر روی سایت اطلاع‌رسانی این سازمان قرار دارد، نسبت به ثبت کدرشته‌ محل‌های انتخابی خود (تا حداکثر ۵۰ کدرشته محل) با توجه به رشته امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.

وی افزود: همچنین آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

به گفته پورعباس، از حدود ۱۷۰ هزار شرکت کننده در این آزمون بیش از ۱۲۰ هزار داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند و تاکنون بیش از ۷۵ هزار داوطلب برای دانشگاه‌ها وموسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انتخاب رشته کرده‌اند و این تعداد جدای از تعداد داوطلبان علاقه مند به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی است.

به گزارش فارس، اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی در دهه سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

پایان پیام/ ت 1143

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول