اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

حقوق 200 کارگر مترو پرداخت نشد/ باید قرارداد محکم با پیمانکاران بسته شود

عضو شورای شهر تهران گفت: معوقات و حقوق حدود 200 کارگر بخش بلیت مترو هنوز پرداخت نشده است. شهرداری در تنظیم قرارداد با پیمانکاران و کارفرمایان نسبت به تسویه کامل معوقات کارگران باید تاکید کند.

حقوق 200 کارگر مترو پرداخت نشد/ باید قرارداد محکم  با پیمانکاران  بسته شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، سوده نجفی عضو شورای شهر تهران در جلسه علنی امروز شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود گفت: تذکر بنده در  خصوص شرکت مترو است گویا پیمانکار بخش فروش بلیت  تغییر کرده و یک پیمانکار جدید جایگزین شده است.

وی ادامه داد: بنا بر اخباری که به بنده داده اند معوقات و حقوق حدود  200 کارگر بخش بلیت هنوز پرداخت نشده و 4 نفر به نمایندگی از افرادی که حقوق نگرفته اند به جلسه با پیمانکاران جدید برای معوقات دعوت شدند  اما 4 نفر به یکباره برکنار شده اند و به آنها گفته اند بروید چون شما برای ما دردسر می شوید.

نجفی از شهردار تهران خواست تا  در تنظیم قرارداد با پیمانکاران و کارفرمایان  نسب به تسویه کامل معوقات  کارگران تاکید کنند.

وی اضافه کرد: این نمی شود که پیمانکاری بعد از پایان قرارداد بخشی از حقوق را پرداخت نکند ایراد از شهرداری و شرکت مترو است و باید قرارداد محکمی بسته شود.

نجفی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع امر به معروف در مترو اشاره کرد و گفت:  یک خانمی آمر به معروف در خصوص حجاب تذکر داده و همین امر باعث درگیری فیزیکی شده است . شرکت مترو باید ورود کند و  از فرمانده نیروی انتظامی میخواهیم ورود کرده و تمهیدات لازم صورت گیرد.

پایان پیام/ ت 1111

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول