اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

برخورد قاطع پلیس فتا استان قم با هنجارشکنی در فضای مجازی

جانشین رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان قم از اجرای طرح برخورد با هنجارشکنی در فضای مجازی خبر داد و گفت: تاکنون ۹۲۰ صفحه و کانال مجازی شناسایی و برخورد صورت گرفته است.

برخورد قاطع پلیس فتا استان قم با هنجارشکنی در فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، هادی سیفی جانشین پلیس فتا استان قم در گفت‌وگویی خبری اظهار کرد: نظر به وجود مستندات قانونی لازم برای برخورد با هر گونه ترویج فساد و فحشا و اعمال خلاف عفت عمومی و همینطور ترویج به سبک زندگی غربی و بی‌حجابی در فضای مجازی به طور خاص در کانال‌ها صفحات و گروه‌های شبکه‌های اجتماعی ، پلیس فتا با مصادیق مرتبط با هنجارشکنی‌های گفته شده برخورد خواهد کرد.

وی افزود: این اقدامات تا کنون منجر به برخورد قانونی با تعدادی از فعالین فضای مجازی و همینطور صنوف شده است. 

جانشین رئیس پلیس فتا استان قم ادامه داد: در زمینه اقدامات تاکنون تعدا ۹۲۰ صفحه و کانال مجازی شناسایی و برخورد شده است که برخوردها شامل احضار، اخذ تعهد، قطع دسترسی و تشکیل پرونده قضایی بوده است.

وی مطرح کرد: مطالبه عمومی برای پاک‌سازی فضای مجازی به خصوص بخش‌های مرتبط با استان قم همواره وجود داشته که در طرح جاری اقدامات شناسایی پیشگیرانه و مقابله ای با هماهنگی قضایی به صورت جدی به انجام خواهد رسید. پلیس فتا وفق رویه جاری در حال رصد و مقابله با هر گونه ترویج اعمال خلاف قانون در فضای مجازی مرتبط با حجاب و عفت عمومی هست. این رصد شامل فعالیت افراد و صنوف هست.

وی در پایان افزود: ضمن دعوت  فعالین حوزه های مختلف فضای مجازی به رعایت الزامات قانونی در خصوص ارزش های دینی و ایرانی در تولید و نشر محتوا در فضای مجازی از عموم شهروندان متدین و انقلابی استان  هم دعوت به عمل میاد که مصادیق هنجار شکنی را از طریق کانال های ارتباطی پلیس اعلام کنند.

پایان پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول