اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

سیلاب بهاری در ارتفاعات مازندران/ اسکان در حاشیه رودخانه‌ها ممنوع

مدیرکل هواشناسی مازندران با هشدار احتمال جاری شدن روان‌آب و وقوع سیلاب‌های محلی و نقطه‌ای در استان، گفت: ریزش سنگ و اختلال در تردد محورهای کوهستانی به‌ویژه محورهای کندوان و هراز پیش‌بینی می‌شود.

سیلاب بهاری در ارتفاعات مازندران/ اسکان در حاشیه رودخانه‌ها ممنوع

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سیدمحمدرضا رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به صدور هشدار جوی سطح زرد هواشناسی مازندران، اظهار کرد: باعبور موج در تراز میانی جو از عصر روز سه‌شنبه ۵ اردیبهشت ماه شاهد بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق همراه با وزش باد در آسمان مازندران هستیم.

وی با اشاره به اینکه این وضعیت تا عصر چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه ادامه دارد، تصریح کرد: این سامانه بارشی ارتفاعات به‌ویژه ارتفاعات غربی و مرکزی را فرامی‌گیرد.

مدیرکل هواشناسی مازندران با هشدار احتمال جاری شدن روان‌آب و وقوع سیلاب‌های محلی و نقطه‌ای در استان، تصریح کرد: ریزش سنگ و اختلال در تردد محورهای کوهستانی به‌ویژه محورهای کندوان و هراز پیش‌بینی می‌شود.

رضوی بر تاکید بر اینکه پرهیز از صعود کوهنوردان به ارتفاعات، خاطرنشان کرد، مردم از  اسکان در کنار رودخانه‌ها پرهیز کرده و در تردد جاده‌ای محور های کوهستانی احتیاط کنند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول