اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

ثبت تردد بیش از سه میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی البرز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: در ایام تعطیلات عید فطر تردد سه میلیون و ۶۴ هزارو ۷۶۶ خودرو در محورهای استان ثبت شده است.

ثبت تردد بیش از سه میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی البرز

علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، امروز‌ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان البرز همزمان با تعطیلات عید فطر، گفت: از ۳۰ فروردین ماه لغایت سوم اردیبهشت‌ماه سال جاری تردد سه میلیون و ۶۴ هزارو ۷۶۶ دستگاه وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی ثبت شده که در مقایسه با تعطیلات عید فطر سال گذشته ۶.۴ درصد افزایش داشته است.

وی، از ورود یک میلیون و ۴۴۹ هزارو ۵۲۳ خودرو به استان در بازه زمانی مذکور خبر داد و افزود: همچنین طی این مدت یک میلیون و ۶۱۵ هزارو ۲۴۳ وسیله نقلیه از محورهای مواصلاتی استان خارج شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز توضیح داد: در مقایسه با مدت مشابه تعطیلات عید فطر در سال گذشته، شاهد افزایش ۱۳ درصدی خروج خودرو از محورهای مواصلاتی استان بودیم.

زندی‌فر، بیشترین میزان تردد در محورهای مواصلاتی استان را آزادراه تهران-کرج محدوده شهرک خاتم با متوسط پنج هزارو ۹۰۶ تردد در ساعت عنوان کرد و گفت: در این بازه زمانی متوسط سرعت خودرو در محورهای مواصلاتی البرز ۷۰ کیلومتر در ساعت بود.

این مقام مسؤول در پایان بیان کرد: در حال حاضر ترافیک در باند جنوبی آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل بهشت سکینه تا پل کلاک سنگین و در آزادراه تهران-کرج- قزوین محدوده مهرویلا تا گلشهر ترافیک نیمه‌سنگین است. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول