اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

‌درخواست رسمی عربستان از ایران برای برقراری ۳ پرواز در هفته

وزیر راه و شهرسازی گفت: در روزهای اخیر درخواست رسمی هواپیمایی کشوری عربستان به منظور برقراری ۳ پرواز در هفته، خارج از پروازهای حج، توسط سازمان هواپیمایی کشوری دریافت شد.

‌درخواست رسمی عربستان از ایران برای برقراری ۳ پرواز در هفته

‌به گزارش خبرگزاری فارس، مهرداد بذرپاش با اشاره به از سر‌گیری روابط دیپلماتیک ایران و عربستان بر مبنای دیپلماسی منطقه‌ای و بر اساس اصل حسن هم‌جواری، اظهار داشت: در روزهای اخیر درخواست رسمی هواپیمایی کشوری عربستان به منظور برقراری ۳ پرواز در هفته از ایران، خارج از پروازهای حج،  دریافت شد.

‌وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: پیش از این دو کشور در زمینه اجرای موافقت‌نامه عمومی همکاری‌های اقتصادی، بازرگانی، سرمایه‌گذاری، فنی، علمی و غیره اراده قاطع خود را برای به‌کارگیری همه تلاش‌ها برای تقویت صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی اعلام کرده‌اند و بر این اساس برای گسترش همکاری‌ها، برقراری پروازهای ایران وعربستان علاوه بر پروازهای حج مد نظر قرار گرفته است.

وی ضمن تأکید بر ضرورت تقویت دیپلماسی منطقه ای اظهار داشت: سازمان هواپیمایی و وزارت راه وشهرسازی بر اساس وظایف ذاتی خود، همه مساعی خود را ‌برای برقراری پروازها میان ایران و عربستان به کار خواهد بست.

بذرپاش به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، گفت: همچنین از ماه‌ها قبل برای انجام مطلوب پروازهای حجاج همه هماهنگی با هواپیمایی کشوری عربستان صورت گرفته است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول