اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نماینده مجلس: سپاه سد خلل ناپذیر نظام اسلامی در برابر تهاجمات و توطئه‌های دشمن است

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس، ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران گفت: سپاه سد خلل ناپذیر نظام اسلامی در برابر تهاجمات و توطئه‌های دشمن است که به فضل خدا روز به‌روز، قوی‌تر، عزتمندتر و اثرگذارتر می‌شود.

نماینده مجلس: سپاه سد خلل ناپذیر نظام اسلامی در برابر تهاجمات و توطئه‌های دشمن است

مجتبی بخشی پور، نماینده اسلام‌آبادغرب و دالاهو در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در رابطه با سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب  اسلامی در دوم اردیبهشت ماه، ضمن تبریک این روز به ملت ایران و اعضای سپاه پاسداران، اعلام کرد: سپاه پاسداران امروز تبدیل به امید محرومین و مستضعفین سرتاسر جهان شده است.

بخشی پور، بیان داشت: سپاه سد خلل ناپذیر نظام اسلامی در برابر تهاجمات و توطئه های دشمنان است که به فضل خدا روز به روز قوی تر، عزتمندتر و اثرگذارتر می شود.

وی با بیان اینکه هرچه داریم مدیون رشادت ها و فداکاری های سپاه پاسداران و سایر نیروهای امنیتی و  نظامی است، گفت: سپاه پاسداران  بارها و بارها پوزه دشمن را به خاک مالیده و آنان را مستأصل و  درمانده کرده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه تاکیدکرد: سپاه با اتکا به خداوند و خودباوری به توانمندی ها و پیشرفت های عظیمی دست یافته که مایه تحیر جهانیان شده است.

وی با بیان اینکه دشمن با تمام توان سعی در  تضعیف و تخریب سپاه پاسداران  دارد، گفت: آنچه در عمل رخ می دهد، محبوبیت روزافزون جهانی و افزایش قدرت سپاه است.

بخشی پور ادامه داد: سپاه نه فقط یک قدرت عظیم دفاعی بلکه یک بازوی توانمند و بی بدیل در موضوعاتی چون محرومیت زدایی، سازندگی، مقابله با تحریم ها و یار همیشگی نظام در بحران ها و حوادث طبیعی است.

وی با بیان اینکه سپاه یک پشتیبان قوی برای دستگاه دیپلماسی کشور است، اظهار کرد:  امروزه می بینیم که کشورهای مختلف به سمت ایران دست دوستی دراز می کنند، این امر نتیجه قدرت و عظمتی است که توسط سپاهیان اسلام برای کشور در نظر جهانیان ایجاد شده است.

بخشی پور در پایان گفت: هر ایرانی وطن پرستی باید به سپاه افتخار کند، چرا که سپاه به ایران و تمام مسلمانان و محرومین جهان عزت بخشیده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول