اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بانوان نقش کلیدی در ساختار خانواده و تشکیل جامعه دارند

امام جمعه خوروبیابانک گفت: نقش کلیدی که بانوان در ساختار خانواده و تشکیل جامعه دارند بسیار با اهمیت است و به همین دلیل دشمن حساب ویژه‌ای روی بانوان باز کرده است.

بانوان نقش کلیدی در ساختار خانواده و تشکیل جامعه دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از خوروبیابانک، حجت‌الاسلام محمدحسین رمضانی امام‌ جمعه شهرستان خوروبیابانک در خطبه‌های نماز عید فطر، اظهار کرد: در روز عید فطر مومنین زکات فطره می‌پردازند و عبادت بدنی ماه رمضان را با یک عبادت مالی تکمیل می‌کنند که در این راستا در روایت نیز آمده است که زکات فطره مهر قبولی روزه است.

وی افزود: همانطور که صلوات بر پیامبر(ص) از جمله عوامل تمام کننده نماز است، پرداخت زکات فطره نیز از عوامل تمامیت روزه‌های مومنان است.

امام جمعه خوروبیابانک تصریح کرد: نقش کلیدی که بانوان در ساختار خانواده و تشکیل جامعه دارند بسیار با اهمیت است و به همین دلیل دشمن حسابی ویژه‌ بر بانوان باز کرده است و قصد دارد بانوی ایرانی را به فساد بکشاند.

وی ادامه داد: یکی از موانع این راه وجود حوزه علمیه پر رونق خواهران است که بانوان جامعه به کسب معرفت و علم می‌پردازند و یقینا برکات وجودی‌شان و فکرشان در بین مردم و شهر جاری می‌شود.

پایان پیام/ ۶۳۱۳۰/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول